Mai Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dezelfde medaille Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Met de twee kanten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hey iedereenAan Wilrijk in het bijzonder...Was beetje overal aan het lezen (van achter naar voor) en op blz. 16 zie ik nu jou ongerustheid... Met mij alles goed, hoor... toch op alcoholgebied; gewoon druk weekend gehadMet jou alles goed? Heb iets gelezen over gisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Goeiemorgen allemaalSpudje alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.Hoe lastig moederdag ook kan zijn,toch heb ik genoten van alle verhalen die moeders vandaag schreven over moederdag.Geweldige actie vd kinderen van yalaen heb heb echt moeten lachen om het gedichtje van VMen alle andere gedichtjes en kadootjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Twee is één Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Besje, op de valreep, wou juist pc'tje afzetten. Wat ben ik blij je te horen en zeker dat het goed met je gaat. Ja, gisteren kleine uitschuiver gehad, geen zware, algoed, maar toch ........ Vandaag dag 1, geslaagd, morgen nieuwe dag, maar verwacht geen problemen. Die 9 dagen is me toch al iets hoor, van zover ik me kan herinneren moet dit jaren en jaren geleden zijn. Op naar de 10 en meer ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ik snap het Mar.Ik ga nu slapen.Mensen: sterkte in de strijd!Ieder zijns weegs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Spud, ook van mij een zeer gemeende happy birthday Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Klinkt goed wilrijk.Ik moest denken aan zo een voetballende jongendie een balletje omhoog wil houden op zn voetHet moet en het zal meer worden dan 9.Ik wens je veel sterkte in de strijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Slaap ze Cath Ik ga nog laatste sigaartje opsteken (kap ik ook mee na de vakantie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Bekkie heb ik nou over je heen gelezen??Ben zo benieuwd hoe het je vandaag vergaan is?Gelukkig zie ik je wel ingelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Wil, het gaat goed!Ik vind het mooi hoe je hier dingen deelt!Ik kan het volgen,snap je?Toi toi toien voor alle anderen..........zet m op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hoi witte, ik denk dat ik makkelijker dat balletje omhoog zou houden hoor, maar het is wel een erg goed voorbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 (((( ))))Voor iedereenGewoon.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ja tuurlijk is dat makkelijkermaar ook dat kon je vast niet in 1xIk kreeg opeens dat beeld toen je zeihet moet beter kunnen dan 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ik hoop dat we je ook snel kunnen feliciteren met je huissie in de bossen Spud..Das lief van je marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 @Wilrijk.... thanks voor je bezorgdheid...Was niet van plan om iets te schrijven vanavond; dat lezen alleen neemt al zoveel tijd in beslag.... En er was héél wat te lezen over gisteren... Jammer zo'n situaties... Enne, niet opgeven, hé... Dat doe ik ook niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 bekkie, Zonnetje, Soothe, marjo, bes, cathy56, suusje777, Spud, witte (leve knippen en plakken)welterusten, oogjes vallen dicht, ben al wakker van 06.00. Tomorrow (schrijf ik dit juist ?) is a brand new day. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ik heb gewoon in 4 uur tijd 1 pakje shag opgerookt,niet normaal meer. En ik krijg ook niet meer want het hoort niet bij de 'boodschappen'!!!kom helemaal tot rust nu zo alleen,niemand een vast nummer hahahaEr is niks op tv, emma slaap je al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Jij bent mijn voorbeeld bes. Ik kijk naar je op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dhendro ik heb je gelezenBedankt voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Enne Marjo:heart: jij komt er wel meis love you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ga ook afsluiten... Morgen werkdag.... Slaapwel aan iedereen... En voor morgen een nuchtere, fijne dag gewenst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Meen je dat Wilrijk?Doet deugd..Enne, btw... ben zelf gestopt met roken op 11 jan. van dit jaar... En Champix is een aanrader... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Wilrijk You'll be fine!Suus, relax some!Nix aan de hand..Tse tse hush!Spud: You know :heart:Let's do Gooshe frabba everyone! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden