Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Sorry Witte, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 quote: Originally posted by: cathy56...........heb ik ondertussen een ander mooi programma op ned2 gemist. Suf hoor. Vorige week ook al.Heb ik net nog meegekregen toen ik wakker werd. Zeer interessant. Probeer Uitzendinggemist.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nou ligt iedereen wakker van mijn vraag.Nee dat was Saskia en Jeroen, hahahaha.Olijke tweeling, heb ik verslonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Dar, ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 what ever will be will be, key sera sera? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 jaaa de olijke tweelingBen ik dan toch net ietsje ouder dan 30 hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Mijn dochter is 32 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Daar val jij even door de mand Witte. Als je de olijke tweeling kent ben je echt oud........Pitty op kostschoolRozemarijntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hannah1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nee het was Tina zelf niet en Debbie niet. Ik kom er denk ik nooit achter tenzij ik een oude Tina vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 google????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 zo een bericht op de d&d draad, vraagt om vrouwelijke nieuwschierigheid Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Witte nog bedankt voor het compliment, ik had er zelf ook veel lol om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Geeft toch niks Wing?En anders haal je het toch weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Meen je dat serieus Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hmmm er waren al genoeg vrouwen met reacties WingLogisch dat je op deze draad weer in een andere wereld terecht komt.Neemt niet weg dat de "mannendraad"idd een andere wereld is als de d&d draadehhh lekker eten wordt hier ook niet echt beschrevenen toch is dat een mooi moment van de daghier is het realiteit van dit momentdaarom zijn er ook zoveel verschillende draden, Wing.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Of bedoel je dat het net is alsof we even met zijn allen in een achterkamertje waren? en nu weer hier......?Ik probeer het te begrijpen, neem je serieus hoor!Maar kom, ook ik moet slapen.Ben daarstraks al uitgezwaaid, dusse.... slaap zacht allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Jaaaaaa Dar, ik denk toch dat het Fleurtje was hoor, dank je.En slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Mijn dochter heeft een keer als model op de cover en binnenin het blad gestaan. Staat helaas niet op de website van de link. Maar toch, leuk, he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Trusten Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Slaap lekker Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Wat een stilte ineens. Iedereen de mannendraad aan het lezen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nee hoor, ben even aan het googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Witte, je zei ietsover zenuwachtig zijnDat je hoopte dat ik het lasEn anders maar nietDat laatste vond ik mooiDat dat niet uitmaaktMaar jij wel zei wat jete zeggen hadEn van de parelDie omarm ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik ook Marjoje bent lief....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden