witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Truste Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 O,o, ik word net wakker van een tukkie op de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Truste Woman ook, goeienavond Fo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 gelukkig........ ik dacht al waar blijft ze??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Als ik het zelf al droog houdt Witte.Als ik het lied hoor heb ik al traantjes.....welterusten Woman:lips:Goedemorgen Foto:rose:Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Vandaag is Maxima jarig, hhahahahahah:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 vraagje als je toch voor een tranentrekker wil gaan ERwaarom dan niet mn meisie van Hazes, gezongen/playback door T? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 ohhh ja, die is ook mega emo....Uurtje of 24.00Succes verzekerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Oei oei oei dan ken jij mijn T niet. HahahahahaHeeft een gruwelijke hekel aan Hazes en wil nooit in de belangstelling staan, echt NOOIT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Zit me suf te denken voor een liedje van een moeder op de bruuloft van dr dochter....Niet dat me dat gevraagd is, maar het irriteert me dat ik er echt niet 1 weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Daarom zijn alle vrouwen zo idolaatvan mannen die zingen over hun emoties ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 a Rose is a rose....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik weet dat ik een beetje achterloop, maar............hier ook geen maan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Weet je wat mij iriteerd?Kennen jullie de Tina nog? Dat meisjesblad?Daar stond altijd een verhaal in over een meisje, precies in het midden van dat blad.Een paar weken geleden had ik het er met mijn dochters over en dachten jullie dat we op haar naam konden komen?Nee het is Noortje niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Noortje stond op de achterkantGeen idee ERjammer genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 quote: Originally posted by: witteDaarom zijn alle vrouwen zo idolaat van mannen die zingen over hun emoties ER Inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 En ik las vroeger veel Bessie Turf, over Billie alles te vinden, Bessie is spoorloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 ALS.... je t zegt,weet ik tDat weet ik zeker,maar daar heb je natuurlijk nu niks aan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Floortje? fleurtje? Jammer is dat, ze had van die grote ogen, haar moeder ook en de tekening was anders dan de rest van de Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ships, ik ben maar een paar jaar ouder, realiseer ik me nu, als jou dochter ER,dat kan niet missen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik zou t ook niet weten Em.Fo: ook hier is de maan pleitos, en dat andere vreemde ding ook.Het is wel erg koud buiten, zal daar wel niet anders zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 fleurtje bellefleur???t komt zomaar in me op.........reken me er niet op af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Peggy was een ander bladzoiets als Libelle en Margriet numaar dan voor pre-pubers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nee Peggy is het niet, vond ik toen zoooooo'n mooie naam....Ook al Dar? Het gaat rond, hahaha.Witte, mijn dochter is 30. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 hoe heette dan dat paardeblad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 30???Dat had je nou niet moeten zegge Er.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden