Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Jahaha Fibo, maar het oog wil ook wat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hannah,En als ze dan een "perfect" lijf hadden gehad, dan zouden de mensen toch nog iets anders zien hoor waar ze kunnen over zeveren. Te korte benen, scheve neus, rare ogen, flaporen...Altijd wel iets.Perfecte mensen bestaan niet denk ik altijd. Ofwel verbergen ze iets, zoals wij ons drankgebruik wisten te verbergen bv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Heel juist Niwi! De nagel op de kop.Straf hé dat iedereen dat direkt weet Eigenlijk een gemak, je moet nooit vertellen tegen de mensen waar je ergens woont.Bij benadering kunnen ze dat zo horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 jaja...de kanten van Bruhhe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Nog 20 km en je bent hier Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Mensen, ik log uit, we gaan even op de koffie bij onze zoon.Kom vanavond nog wel even weer denk ik.Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 da kan nog van alles zijn....Maldegem...Dadizele...Knokke....ma ja...we zijn hier al samen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hi Emmaroos.Ik log zo nu dan ik en probeer dan te volgen waar het of iets over gaat.Nou vanmiddag dacht ik, waar ze het nu over hebben, schiet mij maar lek. Al die afkortingen, maar dat hoort zo begrijp ik nu. Beter opletten.Zo nu en dan en soms wat vaker denk ik aan drank, dan log ik in en probeer iets te vinden om me te steunen niet te drinken. Meestal lukt het vanzelf wel.Een tijdje of tijd de behoefte uitzitten. De laatste dagen is het goed geluktMaar ik had dan ook heel wat afleiding.He Smid die buik heeft een hoop gekost, de sportschool is ook duur maar het werkt wel. Trainen en buikspieroefeningen. SUKSES, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 hallo kruimel....ook jij hebt recht op steun hier...als je iets niet begrijpt, vraag je dat toch gewoon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hai allemaal,we zijn er weer !! (tja dat is waar Drup 3 generaties, grappig ja !!)Tjeetje Tas wat vind ik dat nou vervelend voor je zeg, doe jeje best..... getver wat zal jij balen zeg !!!Isa fijn dat je lekker geslaagd bent met winkelen, heerlijkgeeft altijd een fijn gevoel.Iemand had het ook nog over een ouwe kop, uhhmmmmm..... alsik in de spiegel kijk, word ik ook niet blij hoor, het wordter allemaal niet mooier op, zon, sigaretten en jarenlang drankgebruik, botoxje zou op zijn plaats zijn denk ik altijdmaar, alhoewel ik wel bang ben voor naalden dus .... denkhet toch maar niet, we zullen het er mee moeten doen.Marieke jouw verhaal spreekt mij wel aan hoor, ik heb ook eenman die niet graag mee gaat naar of de braderie, of het strand,of het bos, of de winkels maar wel naar motorraces gaat waarik niet naar toe wil.Ga dus vaak of alleen of met de kinderen op pad, zoals vandaagnaar mijn moeder samen met dochterlief, gelukkig was moedersnuchter. Heerlijk ontbeten bij een restaurant op het terrasen er waren allemaal bandjes in de stad dus echt genoten....maar dus wel alleen (met dochter).Ikzelf denk omdat ik nu nuchter ben, het mij meer opvaltdat hij niet mee gaat. Hij is ook 13 jaar ouder, misschien dat ditook mee telt. Hij wordt een ouwe brombeer zogezegd (vind ik).OHHH welkom Meshie en Kore !! hoop veel van jullie telezen.Nou dat was een stukkie tekst van mij x Flip !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Zo te lezen ben jij ook een W-Vlaming Niwi?Misschien hebben we ooit nog samen pinten gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 ik ben een gewone nederlander, smid....en pinten is al een poosje geleden...ik ging destijds wel naar de AA in Maldegem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Oke Niwi bedankt, ik krijg nu telefoon en ffff tv kijken. Misschien kom ik zo weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Tiens, van Nederland naar Maldegem...Niet dat het zover is, maar waarom deze plaats?West-Vlaams zullen deze wel niet spreken, alhoewel ze ook een serieus dialect hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 tsja...zeeuws-vlaming he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Maakt niks uit, als we er maar kunnen afblijven van die pinten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 dat lukt toch al een aardig poosje ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Nwi,Ik ben zaterdag laatst pas een week gestopt, ik vind dat ook al een aardig poosje.Van zodra men een dag doorstaat is het al een overwinning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 daar heb je gelijk in, Smid...dag per dag....nuchterheid is een beloning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Limewire is bij mijn weten een site waar je illegaal kunt downloaden?Dat zou nooit op mijn pc mogen komen, als ze je illegaal iets kunnen bezorgen, wat dan nog zoveel meer?Zonder dat je het weet. In de veronderstelling dat je nog zalmoeten toestemming geven ook.Opletten met zo'n dinges denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 niet slank?? zou wel willen ruilen met haar hoor !!! Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hannah,Het mag gewoon niet. Maar ik ben ook de paus niet hoor. Want Limewire bezorgde me ook problemen met mijn pc jaren geleden.Als ik eens een bepaald liedje wens te beluisteren doe ik dat via Youtube, daar kan je meestal ook vinden wat je zoekt. Tja, de kwaliteit is niet het van het, maar voor mij is dat geen probleem, ik kan toch geen stereo waarnemen met één oor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hannah,Ik heb een paar goeie sites op mijn vaste pc staan. Zal ze dan eens doorsturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hannah,Nu je het zegt, ik ga eventje een paar liedjes tokkelen op de piano, tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ik heb een programma gevonden waarmee je you tube filmpjes om kan zetten naar mp3 Videosoft heet dat. Is gratis quote: Originally posted by: smidHannah, Het mag gewoon niet. Maar ik ben ook de paus niet hoor. Want Limewire bezorgde me ook problemen met mijn pc jaren geleden. Als ik eens een bepaald liedje wens te beluisteren doe ik dat via Youtube, daar kan je meestal ook vinden wat je zoekt. Tja, de kwaliteit is niet het van het, maar voor mij is dat geen probleem, ik kan toch geen stereo waarnemen met één oor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden