Mai Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Slaap lekker Fleur tot gauw weer.Dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Toch laat poesje nu wel veel toe. Ik mag cremetjes opsmeren enzo, dus dat betekent dat ze me vertrouwd en dat ik binnenkort met er naar de dierarts kan als dit niet helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Nee joh Winchi, dit ging om iemand anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Sorry als ik je de indruk heb gegeven dat je me gekwetst hebt. Ik zei gister al dat ik blij ben dat mensen opkomen voor de dieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Nou ik ga nog even tevee hangen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ben er weer, pfff dat dus ook niet meer!Ik ga zo lekker bankhangen ff,lekker rustig, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Nou het blijft reuzespannend...Blijf nog maar even met een half oog kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik ga ook afsluiten, slaap zacht xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Heb ik weerkom ik om nog even de cijfers door te nemen gaat iedereen slapenhet gaat toch nog steeds om1 zetelmeer of minder..enfinwelterusten dan maar..ik houd het nog even in de gaten...met een half oog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik heb toch de anderezender maar weer opgezochtEr kan ook teveel gejeuzel ineens binnenkomenEn er zat al wat na vandaagDus the brain needs a liitle chillWing, dat lijkt me gewooncosmische enrgie, puur natuurOntdaan van alle fratsen..LiefdeSlaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Lijkt op zo'n avond de problematiek rondADB toch minder spannendOf zeg ik nu weer ietsNou ja, waar ligt de focusJa MorgenVandaag dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 DAG Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 De problematiek hier blijft spannendHet begon even op herhaling van zetten te lijken zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 DAG Alf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Maar dat is toch wat er steeds gaande isTotdat het niet meernodig isWoeshhhh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik zag vandaagmijn kinderenHoe we elkaar in de ogen kekenDe rest eromheenis leuk, maaruiteindelijkflauwe..je-weet-welanders krijgen we dat getik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Daar waar geen woordennodig zijnDaar waar je elkaarraakt in het zijnDat zag ik ook op deposter bij de bushaltevan het famkeEn een leuk programnatuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 De man ever is madBut I've got ShivaDansende Shiva Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 En Maria met haar kindjeGood combination Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Oh! En een cursus FransDaar ga ik me morgen maareens op storten om mee te beginnen..En nog zoveel meerSorry voor de overlastniet drank gerelateerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden