smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hahaha, ik wil Wing ontmoeten en bedenk mijn serie klussen om hem hierheen te lokken.....(slik, snorrie)Wing, misschien vind ik het wel erg leuk om je hier - ver weg - uit te nodigen: zie het als een klusjesvakantie.Kost en inwoning, zoiets?Verder pb maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 ook ik ga zo mn mandje opzoeken...moe van alles en niks.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Marjo: gewoon=gewoon. Niet meer!Maar heel goed dat je het toch even zegt zo.Heb je een idee? Het wordt mooi weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Trusten allenLaat het maar even rusten nu..Ik weet het niet, mss is het te vroegKrijgen we dat weerMorgen is het dinsdagBen steeds in de warCut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hermie: sorry, geen aandacht aan jou besteed. Next time.Ben wel blij met je mede inbreng!Een snorrende kater....beter dan een die morgenochtend op je wacht!Knuffel er even lekker tegenaan!trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik heb weer aandachtaan niemand besteedAlthans niet hardopZo gaat dat danEerst kijken hoe woensdag afloopt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Die kant is er ookZekerAlleen hier wil ik alles uitleggenDat gaat nietraak verstriktIk moet de dingengewoon latenDat kan ik heel goedMaar als het me paktDan grijpt het vastGeen W40 die de boeldan los kan makenAls ik in de spiegel kijkZie ik wat andersDaar hoef ik niet eens voorin de spiegel te kijkenAch, hou nou maar opOndertussen is het anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Dat is zo Wing.Maar de dag haalt mij in, met alles wat er gedaan moet worden...Ik laat me afleiden door ... onzin misschien, maar ook dingen die zich echt opdringen.Ook vragen als: ben ik goed genoeg? (helaas, tegen beter weten in vaak nog)En dan blijk ik voor mezelf goed genoeg, maar vind het vriendje dat weer niet zo... en moet je je huis verkopen, of misschien niet en dat geeft veel ruis, ook in het lijf voelbaar. En is er een ex die de dingen weer op zijn manier wil.Oooh, complex wanneer je met elk en een rekening moet en wilt houden.(het moet)Ik snak naar een simpeler leven, maar HOE? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Cathy ik ben een maf mensHeb geen verwachtingVan wat dan ookDan is het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ha, ik verwacht een maf mens.Maar vergis je niet in mij hoor; ik heb een eigen mafheid!Lang leven de mafheid, echt waar. Tot op zekere hoogte heb ik sch... aan een heleboel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 JajaDe rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik ga mezelf niet teruglezen.Ik weet dat ik het woord 'moeten' nog hanteer.Ik ervaar het zo. Vaak nog, helaas.Vanuit de ander - zoals jou - kan ik het goed hanteren.Ik kan van een ander meer hebben dan van mezelf, behalve als het echt dichtbij is- zoals in een relatie.Dan zijn de spiegels te dichtbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik ga slapen.... het moede hoofd te ruste leggen.......Maar Wing, mijn ideetje is oprecht gemeend.Ik kom er op terug!Trusten allemaal...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Met intenties kom ik al een eind hoor Wing.Enig realisme is wel geboden. Samen wat rommelen kan ook al heel wat opleveren.Ik heb gewoon wat hulp nodig.Een goede ladder is soms al heel wat!Het komt... laters.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden