smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hahaha Wing wil antwoorden op opmerkingen die ik maak, van Blondie.Is goed.Marjo: ik denk wel eens: kosten jouw woorden geld of zo?Ik kan redelijk goed associëren, maar nee, het is niet altijd te volgen. Misschien moet je er toch een extra woord tussengooien. Wellicht snap ik je dan nét iets beter!?Doen!Hoe is Marjo?De M&G stel ik even uit, maar het kan zomaar elk moment, okay?Heb jij daar ruimte voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Marjo zo stoer is deze mams niet hoor, maar wordt gedwongen door omstandigheden en ja dan kun je in elkaar zakken of zeggen van what the ... dit ga ik gewoon doen. Leg je het kopje neer of sta je (toch) weer op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik heb Tactive laatst al gevraagd om meer icoontjes.......ik wil wat anders......men raakt in de war van al die zelfde koppies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Wing, los van een hoop flauwekul is het leven grandioos mooi en eenvoudig.Het is de mens zelf die er een rare soep en soap van maakt. I know.Er naar handelen is anders wat. tsss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Doegg Woman....slaap ook zacht.Zacht slapen, ooh, wat lekker lijkt me dat nu ook ineens. Je zegt ut mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Iets heel anders: Wing, ben je een echte klusser, ik bedoel: doe je meer dan met hout alleen of kun je ook iets met elektra... water... stratenmaken.... verven...euh .... loodgieten etc???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: HermieBlondie ik heb echt ontzettend geblowd, soms wel voor 25 gulden per dag toen nog. Ondanks dat toch al mijn opleidingen zeer goed afgesloten. Het moment dat ik zwanger werd ben ik gestopt en ook nooit weer begonnen, het trekt me ook absoluut niet meer. Later toen mijn dochter zo'n 3 jaar was begon ik te drinken omdat, in mijn ogen, vader het af liet weten. Uiteindelijk ben ik zelfs in het ziekenhuis beland en was het echt kantje boord. Toen gingen mijn ogen pas echt open. Ik en alleen ik bepaal hoe mijn toekomst er uitziet. Alle omstandigheden en situaties kunnen proberen om mij van mijn koers af te brengen maar ik, en niemand anders is de stuurman op mijn schip. Het is een hele lange weg, en die is niet altijd leuk maar nu maak ik mijn eigen keuzes. Eindelijk begin ik te leren om op de juiste momenten egoïstisch te zijn. JUIST !!!Zo herkenbaar... thnx Hermie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Het kost nixLiet het hoofdvollopen met zorgenover dingen die ik dezeweek heb te doen, dan ga ikdenken dat ik het niet meer kanof vlieg zomaar in een oude rolGesprek met dochter die op eenander nivo ligt te rommelen, eenbruiloft aiaiaia, werken maar wanneeris het goede moment met de vakantievoor de deur en zo nog wat zaken die ereigenlijk niet toe doen maar ook weer welVan die dingetjes, veelDus uitstel is helemaal okidoki laat het maar spontaan ontstaanDat is veel beter, dan dat strakke gedoeWeet ik veel, het was maar een ideeIn the moment..Gejeuzel dusWat nou!Hermie, stoer is niet het juiste woord Maar ik vind het wel mooi! Zie! Veel te veel woordenNet of kost het nix Marjo ligt op een ander nivo te rommelenGedonder in de glazen! Neehee..Dit is het.Je hebt het zelf al gezegdDat is het. Klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik hoop dat je er iets aan hebt Blondie. Ik kan een heleboel vervelende en nare dingen opsommen die ik meegemaakt heb maar uiteindelijk komt het hierop neer toch? Van daar ook mijn onderschrift. Het is niet gemakkelijk, verre van, maar nu kan ik niemand anders dan mezelf meer iets kwalijk nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunIk vind dat een heel eerlijk antwoord Blondie. Daar kun je wat mee dunkt me. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, dat weet ik !!!!nu mn psych nog overtuigen.Wil graag RET-Training in combo met verwerking van mn verleden (misbruik) maar of ik dat voor elkaar krijg ?Woensdag geeft meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Marjo je maakt het voor mijn gevoel vaak zoveel moeilijker dan het is. Geniet van het leven zoveel als je kunt zonder dat het jou beschadigd:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik zit er omheente dingesen, laat maarDit wil ik helemaal nietTot de volgende keer maar weerHet ligt niet aan jullieIk doe dit steeds opnieuwIk doe het zelf de MindFHet is niet waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Marjo je kunt niet alles alleen, soms moet je ook mensen toelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Mar: donderdag? Zomaar spontaan!Heus, ik trek me niet terug of zo, don't worry.Ik kom richting jou met de auto. Zo te horen heb je van alles bij de kop?Breng er even weer de rust in. Het geeft niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 juistmarjo, laat ons meedenken met je !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Marjo nu wordt je een handreiking gedaan als ik het goed begrijp.. neem hem aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik ga zo slapen en hoor het allemaal nog wel.Vakantiedagen deze week; tijd voor mezelf.Heerlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Laat mij maar kleienDan is er niets aan de handDat gaat even niet HermieIk vraag negatieve aandachtDus alleen als we lol gaan makenniet te zwaar, gewoon leuk CathyIk kom erop terug..Doen!!YepOef..Nu ben ik wegMorgen meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Geniet van je vrije dagen Cathy en ik hoop dat je iets voor Marjo kunt betekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Negatieve aandacht is ook aandacht Marjo en die is om te buigen.. geef het een kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Mwoah Marjo.Ben ik van de Keet?Zeg, jij geeft jouw grens aan toch?Ik wil je graag in rl zien. Even 2 uurtjes of zo, okay?Alles is goed; want jij bent okee... ik idem.Hartstikke serieus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Een wastafel bevestigen>? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik ga mijn nestje opzoeken, kater ligt er al te snorren. Genoeg voor deze dag. Morgen zie ik wel weer. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Cathy en marjo : Maak er donderdag een leuke dag van ...Hebben jullie beiden nodig, zo te horen/lezen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 OkeeMaar niet om te helpenWant dat kan toch nietGewoon gewoonDan zien we het welJa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden