blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 ECHO ?Nog wat leuks te melden ?Ben toe aan een glimlach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Tsjonge je hoeft niet zo te schreeuwen Blondie:huh: What's up girl? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Zit er doorheen , hermie !!!op...Hoop op wat positieve vibes hier !mooi onderschrift trouwens bij je...Love the doors....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Kan ik je ergens mee helpen meid?Enne dat onderschrift is voor mij tweeledig: enerzijds ben ik ook fan van the doors en anderzijds staat het voor mij symbool voor het afsluiten van een nare periode en doorstoten naar een betere fase. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Holey moley!Dat was domAlles ontzeggenHousing hartbeatDaar kun je niet op slapenDus alles weer aanHoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 hermie :Voor mij ook tweeledig, aan de ene kant doorbreken van mn eigen verleden en daarmee hopelijk ook mn alc-gebruik.. Aan de andere kant mn vriend die heftig aan de blow zit en niet zonder kan... Excuus : Jim Morrison, ja right !!!Maar blijft heerlijke muziek.........Net als voor mij : dream theater !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Dream TheaterAllemachtig!Weet niet meerprecies hoe en watMaar er rinkelt vaagergens iets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 En Hermie, zo depri als een deur, dus helpen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 yep marjo :scenes of a memory ???soms ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ja Wing als ik mijn kop ergens toe heb gezet moet en zal het gebeuren haha. Blondie ik heb gelukkig geen ervaring met een depressie, maar moet/zou je dan niet proberen om iets te doen wat je leuk vind, zoals djembee bijv. Zinnen verzetten. Zelfs in mijn ergste periodes, en geloof me die heb ik echt gehad, zag ik toch nog wel ergens een sprankje licht om door te gaan. Blijf zoeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 pffffffffffffffffffffff...?wing, net een nieuwe sony surround, geen idee hoe ik hem op 4 kan zetten ?Maar geloof je gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hermie: Djembee is in aanzicht, spespeel het nu ook zo af en toe..............Kan helaas alleen overdag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Het kwam niet van mijdenk ikIk was anders georiënteerdNet als Marillion, ook zo watMaar radio 4 is okee!Zoek maar op, lekker ontspannenHee Djembé, dat kan ik heel goedDa's pas fijn om te doenIk dacht er laatst weer aanMaar ik denk zoveelWeer eens doen gewoonVan denken alleenraak je depressiefHoofd oi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Het blijft bijzonder dat mensen zo'n behoefte hebben aan ..... geef het een naam, ontspanning.Ontsnapping!Thats it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 GHB zie je ook veelWat doen we toch met onszelfZulke lieven mensendie totaal geflipt binnenkomenEn vaak ook weer vertrekkengeflipter dan ooit, helemaal in de war Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 MarjoThnx voor je mooie overdenkingenEn jij ook Wing Ook cannabis kan verslavend zijn...Ervaar dat aan de levende lijde dus (vriend dus, ik gelukkig niet meer ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Klopt, ik ben nep-blond Wing..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Wel goed even inherinnering te halenMoet even kletsen merk ikNiet teveel, even weer omdraaienApart, relaxte dag verderBijna klaarik wil dat het klaar isMaar dat is het nog niethelemaalVerbondenAan/uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunOntsnapping aan wat, Blondie, vanuit jou perspectief? Wil hier wel op antwoorden hoor Wing, maar was Cathy die het neergezet had.Voor mij is de ontsnapping de vlucht uit de werkelijkheid.. Simpel en eenvoudig : Vlucht voor mijn gevoelens:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hee BlondieJij hebt het ook gezien!Voor je het weetmaak je je weerergens druk overDruk loopt opNo needIk lees van een kastDas beter, een grote kast!Voor een klein mensje methéél 'veel troepMaar met een stoere mamdie haar boontjes selluf doptRight!Dat was het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Wilde je mijn antwoord??Ontsnappen.Uit het Harde Leven..... deels hard gemaakt door hoe ik er tegen aan leerde kijken en mee ging dealen.Ontsnappen dus. Ja. Dat moet. En er zijn andere manieren dan met de A. I know.Nu kan dat op andere manieren. Ik moet de betere manier even weer terugvinden. Genieten van muziek!Kunst, dichtwerk (poeie), proza, schoonheid in mensen.Natuur!(merels hier die de hele dag slakkenhuisjes openkletsen en er hun voedsel weghalen, onvoorstelbaar...)en zo meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Blondie ik heb echt ontzettend geblowd, soms wel voor 25 gulden per dag toen nog. Ondanks dat toch al mijn opleidingen zeer goed afgesloten. Het moment dat ik zwanger werd ben ik gestopt en ook nooit weer begonnen, het trekt me ook absoluut niet meer. Later toen mijn dochter zo'n 3 jaar was begon ik te drinken omdat, in mijn ogen, vader het af liet weten. Uiteindelijk ben ik zelfs in het ziekenhuis beland en was het echt kantje boord. Toen gingen mijn ogen pas echt open. Ik en alleen ik bepaal hoe mijn toekomst er uitziet. Alle omstandigheden en situaties kunnen proberen om mij van mijn koers af te brengen maar ik, en niemand anders is de stuurman op mijn schip. Het is een hele lange weg, en die is niet altijd leuk maar nu maak ik mijn eigen keuzes. Eindelijk begin ik te leren om op de juiste momenten egoïstisch te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik ga afsluiten. dagdagdagSlaap zacht xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Trust Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden