Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goeie tip Hannah, maar dat doe ik al! Heb met een vriendin een afspraak dat we elkaar als 't echt nodig is altijd kunnen bellen en dat is inderdaad een fijn gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Wat mij helpt als t slapen eng isheel kinderachtig misschien, maar een klein lichtje..Het is net als de mobiel van Hannahhet geeft net dat zetje in de strijd tegen de angst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Waar ben je dan bang voor Sara? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Me op mijn ademhaling concentrerenLichtje aan, muziek ook, desnoods deduim in de mond, holletje maken...Nog wat eten, het fijne gevoel van binnenvoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Je had het ook over depressie Sara.Ook dat kan verbeteren.Door het stoppen met drinken bv, of door er aan te werken, door medicatie en ook door gedachtenpatronen te leren kennen en doorbreken.Jaja, goede raad is niet duur;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 ha witte ik deed altijd een theelichtje aan op de gang, brand zo'n 6 uur dus als hij uit ging was het toch al bijna tijd om op te staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Alles wat helpt is goed.Bedacht me vandaag ineens dat ik niet weet waar ik teddybeer heb gestopt, zou hem nu wel weer op m'n bed willen............Maar aan de andere kant misschien maar goed dat ik hem niet vinden kan want dan zou ik erg aan de stokoude kale beer van mijn moeder moeten denken waar ze bijna mee gestorven is.Die ligt op zolder voor het pakken trouwens, maar die is ook 90 jaar dus laat maar met rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Tja, het zijn de kleine dingen die het doen he igor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Nog één vraagWat mankeert ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ik zou juist geen oog dicht doen met een brandend vlammetje in de buurt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Mij mankeert niks en alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Wow!!! Wat een goeie ideëen ineens!Ben nog in behandeling bij een heel fijne psychologe en ja, het is waar dat alcohol de pressieve gevoelens versterkt. Terwijl je er juist voor weg wilt vluchten.Het is niet iets specifieks waar ik bang voor ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 haha genoeg marjodat lees je maar weer vanavond...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ja, zit onder de muggebulten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hey Igor: kun je niet slapen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Igor?????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 nou daar ben ik bang voor sara, maar ga het toch proberen nu. moet er morgen weer op tijd uit. ik krijg er kippevel van . nou weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 truste nogmaals dan Igoren mocht je nog een keer terug komen er zijn er hier meer hoormet het Heintje Davids syndroom:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Weet je, ook een nachtje minder slapen overleef je wel....Of is het spannend, je besluit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Igor, als je niet kunt slapenGewoon blijven liggen en naar binnen met je ademhalingDan rust je ook uitNiets aan de hand! Gooshe Frabba Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ik ga vaak languit liggen, dan juist. Met mijn armen omhoogwat volgens mij juist kwetsbaar is. Dan diep ademen en denken: er kan me niets gebeuren.En ja belangrijk om diep door te ademen en een bodyscan te doen... met je gedachten langs de contouren van je lichaam wandelen. Aaien. En denken aan tien mooie dingen van de afgelopen dag.Gussie, ik krijg er slaap van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ach, ik ga ook gewoon maar.strak planOp naar de bodyscan, misschien.Trusten allemaal en lief en zacht in slaap vallen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Das mooi CathyAaien..Er is niets ombang voor te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Igor gewoon proberen, ik deel je angst maar ga nu ook afsluiten.Wijze lieve Mar heeft gelijk; er gebeurt niets.Ga nu de honden uitlaten en dan naar bed.Ook ik moet vroeg op, dochter van vriendin naar school rijden.Kippevel? Niet verkeerd met deze temperatuur Lieve mensen, dank voor jullie woorden.Ben er moe van geworden, da's mooi.Tot morgen, weltruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 De koningshoudingZo sliep ik vroeger altijdOp de rug, armen als een babyGekromd wat omhogg/opzijMijn zoon slaapt ook zoLike a babyVol vertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden