Spring naar bijdragen

Maandag 28 juni 2010

will

Aanbevolen berichten

Ben er weer hoor, ik was mijn moeder even gaan halen met de auto, en ben direct verder gaan kijken, wijl ik onderussen een leuke voetmassage kreeg. Ben toch wel in slaap gedondert zekers ?? Zo moe ik ben na het zware nachtje weeral. Doch vandaag geen drang om drank. Antabuse brand in mijn maag als waarschuwing. (figuurlijk hoor).
Sara, Lin , Mup , Woman, Cath, Dar, igor, VM :sun:

Waar zitten eigenlijk al de mannen ja ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 472
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Succes met droogstaan vanavond. Het gaat vast wel lukken vanavond. Zelf rook ik niet. Het is natuurlijk ook een verslaving. Het lijkt me inderdaad niet verstandig om met zowel drank als sigaretten tegelijk te stoppen. Het is al moeilijk genoeg om van de drank af te blijven. Zeker zonder medicatie. Als ik geen refusal zal slikken zou het me ook nooit gelukt zijn om van het bier af te blijven. En nog steeds is het goed dat ik nog 2 keer per week mijn pilletjes inneem onder toezicht. Af en toe zal ik het nog steeds lekker vinden om een paar biertjes te veel te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat beloofd voor de toekomst hé mup ;) Elke keer een pilletje laten belonen met één of andere massage. Ho, wat een motivatie, en dat de hele tijd nuchter. Een gat in de markt ??
Bwa sara, anders graag hoor, maar het mensje is 80j, dus ze kan me nog net aan.
Lin, you're the girl ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Sara

Dag Lin, bedankt. Mss gooi ik het toch wel weg.

Vroeg of laat moet het weg Sara. En daar zijn 2 opties voor. Of het verdwijnt in jou (als snel want wijn kan je niet lang bewaren toch?) of in de gootsteen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij optie 1 is mijn eerste gedachte: oh yeack nee!
Maar ik weet eigenlijk niet eens hoe oud jij bent niwi dus ook niet hoe oud opa is.
Je zoon zal dan (als je nog een opa hebt) hoe dan ook wel te jong voor me zijn. Of ik neem hem een dagje mee naar de dierentuin ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...