will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ben er weer hoor, ik was mijn moeder even gaan halen met de auto, en ben direct verder gaan kijken, wijl ik onderussen een leuke voetmassage kreeg. Ben toch wel in slaap gedondert zekers ?? Zo moe ik ben na het zware nachtje weeral. Doch vandaag geen drang om drank. Antabuse brand in mijn maag als waarschuwing. (figuurlijk hoor).Sara, Lin , Mup , Woman, Cath, Dar, igor, VM Waar zitten eigenlijk al de mannen ja ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 En waar blijft Bekkie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goed zo Wil, enneh......... mag ik je moeder even lenen? Wil ook wel een voetmassage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Succes met droogstaan vanavond. Het gaat vast wel lukken vanavond. Zelf rook ik niet. Het is natuurlijk ook een verslaving. Het lijkt me inderdaad niet verstandig om met zowel drank als sigaretten tegelijk te stoppen. Het is al moeilijk genoeg om van de drank af te blijven. Zeker zonder medicatie. Als ik geen refusal zal slikken zou het me ook nooit gelukt zijn om van het bier af te blijven. En nog steeds is het goed dat ik nog 2 keer per week mijn pilletjes inneem onder toezicht. Af en toe zal ik het nog steeds lekker vinden om een paar biertjes te veel te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Guttegut, die Wil.Neemt een Antabus en wordt meteen verwend met een voetmassage. Als je dát geweten had, was je er wel eerder mee begonnen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Tja en dan te weten dat er nog een halve fles wijn in de koelkast staat..............Ik hoor jullie in koor "Weggooien!!!", maar ik hou er wel van mezelf te testen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 wie zoekt er een man ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 HAAAAA!!! Daar is er weer één! Welkom Niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Niet verstandig om je eigen dat aan te doen... een halve fles wijn in de koelkast. Maar ik ben er effies vandoor. Er is volk. Tot straks weer of anders tot de volgende keer. Fijne avond allemaal en hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Dat beloofd voor de toekomst hé mup Elke keer een pilletje laten belonen met één of andere massage. Ho, wat een motivatie, en dat de hele tijd nuchter. Een gat in de markt ??Bwa sara, anders graag hoor, maar het mensje is 80j, dus ze kan me nog net aan.Lin, you're the girl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 ik schiet altijd wakker als het om serieuze onderwerpen gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hoi Dar, rust maar ff lekker uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ik Niwi. Heb je een leuke aan te bieden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Jij schijnt daar precies wel een soort radar voor te hebben hé niwi ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 ja hoor...mup....welke wil je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 ow nou dat is suf van mij dan Sara. Defenately verkeerd gelezen, SORRY !!!Eh Niwi, het moge duidelijk zijn dat Ãk een man zoek(geintje)Ik ga me klaarmaken voor yoga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Dag Lin, bedankt. Mss gooi ik het toch wel weg.Heb een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 quote: Originally posted by: niwija hoor...mup....welke wil je ? Uit welke kan ik kiezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 zoveel adressen heb ik nog nooit gepb't gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Geeft nix Woman, je hoeft geen sorry te zeggen.Hahaha nu al 2 dames op mannenjacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ow ja ik heb Mr. Blow van gister een smsje gestuurd met een uitnodiging om dit weekend bij mij te komen eten. Eens kijken wat er kebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 quote: Originally posted by: SaraDag Lin, bedankt. Mss gooi ik het toch wel weg. Vroeg of laat moet het weg Sara. En daar zijn 2 opties voor. Of het verdwijnt in jou (als snel want wijn kan je niet lang bewaren toch?) of in de gootsteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Mup,je kunt kiezen:1. mijn opa.2. mijn zoon...maak uw keuze en sluit af met een hekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Klopt Mup, daarom was de doorloopsnelheid ook zo hoog :$Nee zonder gein, kan idd kiezen: of opdrinken of weggooien.Op dit moment opteer ik voor het tweede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Bij optie 1 is mijn eerste gedachte: oh yeack nee!Maar ik weet eigenlijk niet eens hoe oud jij bent niwi dus ook niet hoe oud opa is. Je zoon zal dan (als je nog een opa hebt) hoe dan ook wel te jong voor me zijn. Of ik neem hem een dagje mee naar de dierentuin ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden