Mai Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 GoedemorgenBreinroof was de titel vande musical van groep achtHet ging oa over verslaving..Daar is de merel!Hoe is het mogelijk?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Lied: VerslaafdIk ben verslaafd aan van die koekenmet zo'n harde roze laagDie je glimmend gaan verleiden:"eet me op, het liefst vandaag!"Van die zoete, roze koekendie zo zacht van binnen zijn.Als je boos bent of heel bangzijn die het beste medicijnJe moet ze hébben, hébben, hébben,anders gaat het echt niet goed.Je gaat trillen, beven, rillen;hoort die koeken alsmaar gillen:"pak me, bijt me, eet me, kauw me,want dat móet, dat móet, dat móet!"Ik ben verslaafd aan de computer,aan die science-fiction games.Waar je draken moet vermoordenof iets anders heel extreems.Waar je zeven extra levensen veel moed krijgt en de tijd.Maar je moet wel blijven gamenanders raak je levens kwijt.Je moet ze spelen, spelen, spelen'anders gaat het echt niet goed.Je gaat trillen, beven, rillen:hoort die games alleen maar gillen:"speel me, speel me, langer, langer,want dat moet, dat moet, dat moet!Het begint onschuldig met één koek, één game,maar soms wordt het meeren vaak een probleem.Je kunt niet zonder. 'T is een must!Je kunt niet stoppen. Nooit meer rust.En voor je 't weet ga je kopje-onder.De koek heeft jou.De game heeft jouJe bent hun slaaf,want dat gaat gauw.Wie roept er stop?!De koek is op..De game is over..Je moet niet langer, langer, langer,want jij bent toch niemands slaaf?Je moet niet langer, langer, langerwant jij bent toch niemands slaaf?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Vul maar in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 goede morgen marjo, mooi dat lied van verslaafd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Gezongen doorelf jarigen uitvolle borstZolang geen dwingende gedachtenwant gevangenFree for AnanKoffie!Alles kitsof minder kits Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 doe mij maar een flinke bak koffie. maar goed dat het s'morgensvroeg zo'n heerlijk weer is al ik kan het allemaal nog een beetje rekken tot 5 uur maar dan ben ik echt de klos. knabbelkraslikpiepkrabberdekrabbelhongerschietopopopdedepopetenpapbrokkenspelenplassenpoepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 hier wordt ik met een big smile wakker marjo, maar dan.......... begint de dag en de grijze cellen worden dan ook wakker dus probeer me alleen te concentreren op de pups.vandaag wordt dag drie. ik voel het aan m'n water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Met een roze koekgewoon omdat hetlekker is?Geniet ervan!het gelebber Good for you!!Mooi! Heb liefdoe wat je wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ha de grijze cellen!Goedemorgen!Jullie er ook alweer?Wat fijn! Let's make it a day! Zoiets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Een hele goede Doe-de- morgen Marja en Igor!Wat een rust nog!De ganzen gakken voorbij.En hier ook een merel, een andere dan.Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Sorry het is Marjo he? Waar ligt mn bril! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Gakkende ganzen?Hoi Madelief in de wei!Koweblomke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Dat weet ik nietVan die brilWhat's in a name? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 De natuur is losgebarstenZe weten het, het word warmNu kan het nog voordat de loomheid toeslaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Zo is het maar netMadelief!Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Marjo, het was anders met opstaan dit keer.Voelde me anders.Niet fijn zeg maar, dus ik hou mn hart vast.Het leek wel alsof ik meer had gedronken i.p.v. de helft minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Goed dat lied!Heb je genoten?Mijn lied is;Ik kan het niet alleen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ja, genoten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 madelief je ging gisteren zo goed, ik heb er vertrouwen in dat je het vandaag weer zo goed doet. ik heb het gisteren ook droog gehouden. ben wel vreselijk moe, maar dat zal er wel bijhoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Igor, vind het knap van je!Doorzetten hoor!Ja ik ga er weer voor hoor!Kom gewoon vaak buurten hier of op het andere draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden