Hanneke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Geplaatst 8 juli 2010 Beste mensen,Afentoe krijg ik van jullie nog een bericht in mijn mailbox waarop ik ingeschreven had. Vond dat wel leuk. Hoewel ik onmogelijk alles kan lezen wil ik toch weer een beetje meelezen en zm meeschrijven. Is dat goed?Als altijd; blij nuchtere groet van Hanneke
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Geplaatst 8 juli 2010 hoihoi hanneke,blij dat je er weer bent!speciale reden? of gewoon gemis?bye the waytis gezelliger als je op het draadje mee kletst
Hanneke Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 9 juli 2010 Nee hoor, geen speciale reden. Alleen ik heb gemerkt dat Alcoholdebaas toch wel een speciale plaats inneemt tussen de verschillende e-mailgroepen. Hier zijn mensen die echt willen stoppen met drinken en mensen die willen matigen. Ik vind dat toch wel boeiend te zien hoe de mensen die willen matigen er vaak toch opuit komen dat stoppen het enig zinvolle is. Matigen is voor alcoholisten niet mogelijk, Vroeger of later loopt het weer uit de hand. En vaak erger dan voorheen. Kun je wel matig drinken dan ben je geen alcoholist. Maar dit is ook niet een site speciaal voor alcoholisten. Het is de bedoeling de Alcohol de baas te worden. Voor de een is dat minderen, voor de ander helemaal stoppen.Goed, ik heb vastgesteld dat ik een alcoholiste ben. En voor mij is de enige optie helemaal stoppen.Blij nuchtere groet van Hanneke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden