Otje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Bowie is mooier, Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Tnx WingNirvana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Bowie neem ik ook meeWoman> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Even chillen op da bank, tot straks xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 ohhh dus je bent er morgenochtend gewoon weer Caro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 CarolienCarolien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 truste Caro, tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 alleen aan lachroom,of ook als mensen om jou grappen moeten lachen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 It ain't got niceAll that bloody time!And even so Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Proberen???Ik bedoel, of je het ook vervelend vind als mensen om jou.. grappen moeten lachen?Ik heb je al gezegd dat ik vanavond om je heb moeten lachen,dus nu vraag ik me af, of je dat net zo vervelend vind als lachroom??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 allez Hannahwilde gij ook een pattateke?flauw.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik meld me nog even. Ben een paar dagen nietr geweest en ga morgen op vakantie. Daarna zie ik wel weer verder. Weten 'we' al iets van Suus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik hou ontzettend van grappen WingHet kan mij niet grappig genoeg zijn.Zolang het maar niet ten koste gaat van iemand, vind ik t helemaal best.Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, denk ik altijd maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 frak hannah???Geen idee wat dat is.Ik heb ook nog niks gelezen over Suusje Mupke.Wellicht weten we iets als jij terug bent van vakantie.Ik wens je een hele fijne vakantie toe en lekker genieten.waar gaat de reis eigenlijk naar toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 okidoki WingKijk je uit op de steiger morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik ga met mn zoon kamperen op de Veluwe, Witte. De auto staat al volgepakt klaar en volgens mij gaan we het erg leuk hebben daar.Doet iemand de groeten voor me aan Fleur? die mag dit weekend weer terugkomen hier toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Hannah, wat is een jas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Gna! Opwindingsmechanisme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik snap je niet Wing,maar anyway, volgens mij ben je wel??Wat dacht je van een mooi nieuw kleedje Hannah?En t welbekende poepen natuurlijk.grappiger kan t voor ons niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Geniet ervan Mupkede Veluwe is mooi.En lekker bruin terug komen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Wing kalm aan, 5 uur slapen is kort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Mupke, ik doe de groetenvan jou aan Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 dat gaat maar door en maar door en maar door en maar door en maar door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Mupke, prettige vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Will: begrijp ik dat je gedronken hebt met je medicatie ?? foeiii....Billenkoek nu, al ga je het zelf morgen wel al voelen... How come?Sorry voor mn late reactie ... Heb eindelijk eens een film in zn geheel afgekeken...AI op rtl7 ... Ook weer een voordeel van nuchter zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden