Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 ik zei ZACHT snurken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Madelief,is de rust alweer een beetje terug?slaap lekker in ieder geval voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ga met wafje uit. Er wordt al dagen niet op me gereageerd dus heb er geen zin in om nog verder te reageren. Alles oke hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ja Tas,We zitten weer in de luwte (schrijf ik dat goed?)Maar oke de rust is er weer.Slaap lekker meis!!!P.S. Heb 3/4 fles op....dat is in jaren niet gebeurd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 hoi druppie!alles goed met inpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Yes, dat is mooi Madeliefdat de rust weer een beetje terug is en zo weinig hebt gedronken!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Wing,dat is balen, dat je achter loopt met werkmaar tja, op deze manier heb je in ieder geval geen tijd om hele gekke dingen te doen.en de zondag is dan inderdaad een welverdiende rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 haha,ik zit net een artikel te lezen "ongewenste schilder verwijderd door politie"je was toch wel op het juiste adres bezig?minder opdrachten, hoor ik constant om me heenin het begin was er niet zoveel te merken van de crisismaar nu zijn de mensen wel alles aan het uitstellenklusjes die dit jaar gedaan moesten worden, wordt nog een jaartje uitgesteldzolang je je hoofd maar boven water kan houden maar leuk is het niethoe het hier gaat?geen idee!het rommelt en rammelt maar geeft nog weinig bewegingmaarrrrr......na aanleiding van mijn aanval van zieligheid afgelopen week heb ik wel actie ondernomen voor werk.woensdag heb ik een intake voor een training van 13 weken, die moet dan eind september gaan beginnen.een klein stapje voorwaarts dus.verder ben ik op dit moment erg druk, er is van alles te doen en te zorgenheb de gedachtes maar even opgeschortaanpassing,niet liegen, er gebeurt eigenlijk heel veelweet het alleen nog niet te plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Marieke,ik heb niet alles gevolgd, dus weet eigenlijk ook niet goed wat te zeggenmaar voelen is goedhuilen ookhet maakt dat je bewust voelten dat kan alleen verbetering betekenenzolang je maar bewust bezig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Borretje,Ik ben gewoonblij voor jou Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Wing,dood ga je ooitmaar niet van een faillissementop het moment dat dat wordt uitgesprokenis er alleen sprake van opluchtinghet is het voortraject wat slopend ishet is een training van het re integratiebureauop zoek naar mijn competenties, welke ervaringen kan ik nuttig gebruikenwat voor werk wil ik enz enzop zich niet spectaculair, eigenlijk is het meer een onderzoek naar mijzelfben ik het wel waard om geld in te investeren en zo ja, wat ga ik dan doen.kan niet meer terug naar kantoor, maar om mijn hele leven koffie te serveren in het buurthuis zie ik ook niet zitten.het is een begin en ik ben er verdomd blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Bor,heb je niet de neiging om de hele avond erbij te zitten?wat is gewoon toch lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 marieke,doet wel pijn maar soms nodigom structuren te herkennende reden waaromtegelijkertijd is het gevaar dat je erin blijft hangenlaat het loskomen, ervaar het bewustmaar neem dan ook bewust beslissingen om het voor de toekomst anders te doen.soms lijkt het wel of we geen veranderingen kunnen doenteveel mensen om ons heen om rekening mee te houdenteveel problemen die aandacht nodig hebbenmaar het vergt echt maar een klein stapje om de verandering aan te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 pffff, het zou pas erg zijn als je hem zonder verhaaltje in bed had gedumpt.heerlijk toch, verhaaltjes, knuffelen en zingen?alhoewelllllik weet niet hoe jouw zang kwaliteiten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 :heart:mocht je eigen hart eventjes te klein zijnvoor al dat mooie gevoel dat je nu hebtextra bergruimte...........zodat je altijd dat gevoel weer terug kan pakkenzo vaak en zoveel als je nodig hebt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 als je net zo goed kan zingen als ik................ok, hij slaaptdus het zal een mooi lied geweest zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 huh???die begrijp ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Lekker weer ff genieten voor je bor, na die stress week.Heerlijk hoor geniet er maar van.Kijk uit dat je m niet opeet he. (jij had toch ook Lenette gezien??)Ik heb heel hard gelachen om je net Winghoe verzin je het die cursus dramatisch vertellen met gratis gitaar en kampvuur.Heerlijke humor vind ik dat.Heee Tassie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 dat mag toch?het is ook fantastisch om hem weer thuis te hebbenin zijn eigen bedje, knuffelen en genieten.hier doe je nu alles voor, dit is de beloning van hard werkenmaar bovenal houden van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Gitarist is geweest, met nog een andere gitarist. Erg leuk. Beetje gerommeld, maar erg te gekke nummers gedaan, The Man Who Sold the World, Gold Dust Woman, Suzanne enz. Tijd vloog dus helaas moesten we afkappen. Volgende keer meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Hee hannahWaarom heb je er geen tijd meer voor Caro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 heee Caro!!hoi en doei maar weer direct!Slaap lekker voor strakshoidieboi Witte,lekkere dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 stap voor stap Wingmeer kan ik niet doenik ga voor nu afsluitenkindlief komt verrassend vroeg binnenof we kletsen samen even bij onder het genot van een koppie theeof ik wordt van de pc afgewerkt omdat ze nog iets moet doenwe zullen zienwat de uitkomst gaat wordenlaters of tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 duurt even voordat die grijze cellen bovenin gaan werkenCaro,waar en waarom heb je er geen tijd meer voor?lijkt net een verkapt afscheidtach, het zal wel een ongewenste explosie hierboven zijnik lees het welwat jou zo bezighoudt dat je weinig tijd overhoudt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden