Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 juli

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 430
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geeft niet Frans,ik hoopte hier wat support te vinden. Maak je niet druk. Moet mijn huis uit,mn kindjes achterlaten en op een kamertje gaan wonen plus dat ik te horen kreeg gister dat ik borderline heb met ernstige persoonlijkheidsstoornissen,en dan gaan ze nog verder in onderzoek. K ga/moet scheiden dus alles kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
suusje777

Geen reacties,geeft niet,onderstreept voor mij dat ik nutteloos ben trusten voor jullie die nog wakker zijn.

Liefs

Suus

Suus, het laatste wat ik een paar weken terug van je las was dat je richting ziekenhuis vertrok ivm met je ogen. Ik heb meteen na mijn terugkomst van mijn vakantie als eerste posting hier gevraagsd of iemand al iets wist over hoe het met je ging. En daarna ook nog 'tig keer, net als een aantal anderen hier.
Niet zo aangebrand doen nu hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kliniek maakte een opmerking wat hij volkomen verkeerd begreep,eindstand hij wil met spoed scheiden en ik mag de kids niet ivm medicatie ed,dus alles wat ik opgebouwd heb ben ik kwijt, IK mag de kids wel zien maar verder alleen op een kamertje van 12 vierkante meter gaan zitten. Het is me gewoon teveel,ik red me wel hoor maar het is een beetje teveel de laatste dagen,tegenslag na tegenslag, een vriend belde vanavond kom je me helpen, ja tuurlijk,kom ik met mijn domme blonde hoofd zonder benzine fietst hij gewoon weg en zoek het maar uit,10 km naar huis moeten lopen om daarna hier de volle laag te krijgen. Ik kan ook geen spullen nemen als ik op kamers moet want dan neem ik het vvan de kids weg en dat wil ik niet dus matrasje op de grond en zoek het uit.
Het is niet boos of negatief bedoeld maar dat in een paar dagen verhappen en hij vind het borderline en persoonlijkheidsstoornissen iets raars,komt niet voor in zijn cultuur althans ze doen of het niet gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...