Frans Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 @suus, dat is een overhaaste conclusie.. Maar ik heb het begin van het gesprek niet gevolgd.. sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 @suus. Natuurlijk ben je niet nutteloos. Ik ken je dan wel niet, maar je bent verre van nutteloos... Jij bent samen met anderen een enorme steun hier voor iedereen die zijn hart leegt hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Geeft niet Frans,ik hoopte hier wat support te vinden. Maak je niet druk. Moet mijn huis uit,mn kindjes achterlaten en op een kamertje gaan wonen plus dat ik te horen kreeg gister dat ik borderline heb met ernstige persoonlijkheidsstoornissen,en dan gaan ze nog verder in onderzoek. K ga/moet scheiden dus alles kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 quote: Originally posted by: suusje777Geen reacties,geeft niet,onderstreept voor mij dat ik nutteloos ben trusten voor jullie die nog wakker zijn. Liefs Suus Suus, het laatste wat ik een paar weken terug van je las was dat je richting ziekenhuis vertrok ivm met je ogen. Ik heb meteen na mijn terugkomst van mijn vakantie als eerste posting hier gevraagsd of iemand al iets wist over hoe het met je ging. En daarna ook nog 'tig keer, net als een aantal anderen hier. Niet zo aangebrand doen nu hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ja Bor ik weet dat het dramatisch overkomt maar zo voel ik me gewoon nu. Ik weet het even niet meer gewoon,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 quote: Originally posted by: Fransniks specifieks eigenlijk. Vroeg me af of men al allemaal te bed ging nu Smalltalk dus.. Nee dus, niet iedereen gaat al naar bed. Maar heel lang gaat het ook niet meer duren voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Lief mupke ik ben niet aangebrand hoor, dan ken je me niet haha,aangebrand bij mij is heel wat anders alleen de hele situatie groeit me boven het koppie uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik probeer het Bor maar het is me gewoon teveel geworden nu. Het is teveel ineens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Suus, ik heb misschien iets gemist de afgelopen tijd. Waarom moet je je huis uit en je kinderen achterlaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Als alles verloren voeltEn je weet dat je droomtWat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik zou eerder willen zeggen:"Als alles verloren voelten je weet dat je niet droomtWat dan?"Dan zit je diep. En moet je de kracht aanboren die daaronder zit. Zodat je weer op je poten komt te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Dat is hetzelfdeBreak out! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 De kliniek maakte een opmerking wat hij volkomen verkeerd begreep,eindstand hij wil met spoed scheiden en ik mag de kids niet ivm medicatie ed,dus alles wat ik opgebouwd heb ben ik kwijt, IK mag de kids wel zien maar verder alleen op een kamertje van 12 vierkante meter gaan zitten. Het is me gewoon teveel,ik red me wel hoor maar het is een beetje teveel de laatste dagen,tegenslag na tegenslag, een vriend belde vanavond kom je me helpen, ja tuurlijk,kom ik met mijn domme blonde hoofd zonder benzine fietst hij gewoon weg en zoek het maar uit,10 km naar huis moeten lopen om daarna hier de volle laag te krijgen. Ik kan ook geen spullen nemen als ik op kamers moet want dan neem ik het vvan de kids weg en dat wil ik niet dus matrasje op de grond en zoek het uit.Het is niet boos of negatief bedoeld maar dat in een paar dagen verhappen en hij vind het borderline en persoonlijkheidsstoornissen iets raars,komt niet voor in zijn cultuur althans ze doen of het niet gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik knijp er tussenuit. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Sorry Bor mijn zoontjes zijn 4 en 8,zit ook met tranen in mijn ogen te typen,ik wordt al misselijk bij het idee ze niet meer zien op te staan of om een pleister te vragen of te knuffen op de bank. Ik ga ze zo missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 @suus. Als je een babbeltje wil kan dat.. Via msn? Ik ken je niet, maar ik ben nog online en ben er voor je! Laat me maar via pb horen of er behoefte is! Zonee, geen probleem .. We zijn er om elkaar te helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Prachtige Scandinavische film gezien, thema past erg bij het gesprek van hier van vanavond. Jane is ook thuis lees ik. Wat stom he dat je dan ineens zo bezorgd kan worden.Even de hond uit. Straks nog hier x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Beetje laat, maar toch nog even kijken hier...Goeienavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 @woman. Welke film? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik zou wel watsussende woordenwillen zeggenNu Suus!Ik ben zo moeDus ik ga eersteven slapenEn dan ga ik mijeventueel opnieuw beraden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 trusten Marjo,je bent een schat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ehm jee, even de titel opzoeken, monumentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Kan het niet meer opzoeken, want tvgids on line heeft em al gewist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 tuurlijk lieve bor,ga maar lekker slapen meis xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Bor gaat lekker slapen nu, sweet dreams, komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden