Dune Geplaatst 18 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Truste Jane.Ik ga ook met een goed boek naar bed! Hen een beelschermkraag en een muisarmpje!(alles beter dan een kater, dat dan weer wel Will goede dienst hoor!En voor de rest lekker slapen, morgen gezond en fris weer op!Liefs!Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Slaaplekker Jane en geniet van je boek.Dat klopt Rudy, heb er heel veel moeite mee gehad om dat van mezelf te zeggen, maar nu kan ik het, zelfs tegen anderen. En dat was een hele stap voor mij !!De erkenning ??En de zin om er iets aan te doen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Bedankt Dune, ik hoor je morgen wel weer.Ik ga zodadelijk deze vastmaken.Goh, wat haat ik dit schip toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Jane op het moment je niet meer drinkt ben je alcohol de baas.Tenminste zo redeneer ik.Ik denk dat het bord alcohlist voor mijn kop weg kan.Inmiddels ben ik klaar met mijn onverwerkte verleden.Heb wat ik geleerd heb ook toegepast in de praktijk.Daar waar ik vroeger stopte , doorgegaan.Niet meer de weg van de minste weerstand genomen.Er hard voor gewerkt.Oplossingen gevonden die op lang termijn hun werk doen.Maatschappelijk en in de relatie kan ik me staande houden.Ik heb mijn leven nog eens over gedaan, maar zonder drank.Alcoholist ben ik niet meer, maar verslaafd zal ik altijd blijven.Of dat toch in mijn genen zit.Ik voel dat zo.Ik heb gelukkig het AA programma ontmoet.Het is min of meer mijn redding geweest.Een spiritueel programma, ik leef dat programma.Ik ben niet bang voor alcohol, maar wel voor de gevolgen.Ik kan makkelijk zonder, waarom zou ik me dan onnodig aan gevaar blootstellen.Eigenlijk zou ik, bij wat ik nu allemaal weet, mij moeten schamen weer een glas te nemen.Ik ben een tevreden mens en dankbaar dat ik dit allemaal heb mogen mee maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Will succes met die roestbak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Slaapwel tot een volgende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Goeienavond allemaal,He jammer Rudy dat je weg bent.Mooi om te horen dat het goed met je gaat.Grappig ook dat je naar patattenland gaat.Ik wens je veel succes met je verhuizing.En dank voor het delen van je verhaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Goedenavond WitteHoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Hee Alf,Ja het gaat met mij wel redelijk hoor.Had ff een forumbreak die wel goed gedaan heeft zeg maar.Het werd voor mij ff te heftig allemaalen het moet niet zo zijn, dat ik last krijg van het forum bedacht ik me toen.Dus ff goed voor mezelf gezorgd.(Daarin heb ik het afgelopen jaar ook een hoop geleerd, gelukkig)En hoe is het met jou?Of ben je al weer weg:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Hoi Witte en Alf, blij jullie nog eens te lezen hier zo laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Heee Will, harde werker.Wow das best wel een schip idd, waar jij je mee bezig moet houden.Ik kan me voorstellen dat je daar niet veel zin in hebt.Ik kijk zelf liever naar de beelden van sail amsterdamVolg jij dat ook nog tussendoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Ik ben niet weg voordat ik antwoord van je heb Witte:DMaar was even op de domino etc.Ik had hetzelfde Witte, forummoeheid,nergens geschreven, even rust, beetje bijlezen maar dat is ook al vermoeiendMisschien ook niet meer doeneen tijdje, even rust kan geen kwaad, je zegt hetHoi Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Vroeger hoorden we bij de nachtploeg...Zodadelijk toch maar naar bed..Ogen vallen dicht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Witte, wou hebben dat ik de tijd er voor had. Ik vind ze prachtig hoor, maar heb ze hier al gezien in Antwerpen.Alfje, ik durf het bijna niet te vragen, maar je keel al iets beter. Ietsjes misschien ??Dit weekend komt de duiker naar Antwerpen. En dat wil ik niet missen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Haha gelukkig dat je er nog was(ik kon t niet laten, om te schrijven:D)De rest maar weggehaald, want ik was toch weer te laat met mn antwoord...Truste Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Daar had ik nog nooit van gehoord WillIk hoor graag hoe het geweest is na het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 De Duiker, zijn hand en de kleine reuzin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Wilkeel is onveranderd slecht (slechter eigenlijk)onderzoek in september en dan verder kijken.WitteVoor de alcohol heb ik het fr. niet meer nodig eigenlijkdaarom ben ik er ook niet meer zoveel, want wat moet ik hierdan nog doen. Alleen wat dierbaren gedag zeggen en proberen te volgendaarom kom ik nog af en toe kijken.Alc. is altijd om je heen Witte vooral IRLHet doet me niets meer, zie het als gif dat mn hoofd bezoedelten dat is al suf genoeg, haha.Nu slapen, time is up...trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 haha het lijkt hier wel verstoppertjeopeens ben je er weer wel.Ik ga toch nog ff reageren op je, ondanks dat je er niet meer bent.Wees maar blij dat het jou totaal niks meer doet.want ik sprak laatst iemand die al 10 jaar bij de AA ziten die zei me: het bierglas staat ondanks de 10 jaar nog steeds, elke dag, maar een armlengte van me af.Ben echt blij voor je dat jij daar minder last van hebt.En trouwens leuk, dat je ons blijft volgen.Ik vond t ook leuk om jou weer "ff" gesproken te hebben;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Wil ik ga ook afsluiten.Succes met je werk vannacht.Enne bedenk als je echt geen zin hebt:aan elke dag komt weer een einde.Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Dat spijt me te horen Alf.Ook het feit dat je zegt dat je nu het forum niet meer nodig hebt. Het forum heeft jou misschien nu nodig. De vele nieuwe gezichten en mensen met frisse moed die juist zijn beginnen te minderen of stoppen kunnen best wel een woordje gebruiken van een "routinier". Ik zelf hang nog steeds aan een zijden draadje te bengelen en vrees nog steeds dat het maar een kwink kan zijn die me helemaal doet overtuimelen.Tot op heden ondanks de omstandigheden niet gebeurd !! Maar door hier regelmatig te komen sterkt me dat ook. Het doet me altijd goed te lezen hoe jullie uiteindelijk toch zo ver zijn gekomen en maakt het mij (ons) net 'dat' ietsje makkelijker om vol te houden.Slaap ze en ik hoop dat je dit nog leest (of morgen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Bedankt witte, ik zal het nodig hebben Nighty Night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Will, wat je nu voelt, dat van dat zijde draadje, dat gaat over. Ik heb het ook af en toe. Een fase is dat waar ik dan doorheen moet (wil).Het is goed om je in te dekken van te voren, ken je triggers !!Denk om HALTHungry, Angry, Lonely, Tired. Als je weet dat het over gaat, scheelt het al. Onderzoek het. Als ik nu van de rel ben kruip ik op de bank met een reep chocola. Beetje rusten, soms ook gewoon tevee kijken. kan niet altijd zo blijven natuurlijk want ik wil ook een beetje afvallen haha. Maar dat komt wel. Alles op zn tijd. Bedenk dat je alles mag, behalve dat ene eerste glas, die laat je staan. Je hoeft er niets voor te doen, alleen maar te laten. Wat wil je nog altijd eens heel erg graag. Iets waar je altijd van gedroomd hebt ?Verras jezelf en wees lief voor jezelf. Nu je fit bent kun je weer van alles, dat is fijn toch !!x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Dat is een hele vette waarheid woman, waarvoor mijn dank. Ik ga dit strakjes nog eens even goed lezen, maar moet me nu haasten om dat &é"'(§ schip te gaan vastmaken {{{}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Dit was een fijn, en leerzaam draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden