weetikveel Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 nou weetikveel daar hoef ik dus niets aan toe te voegen welkom hier en als je op ditjes en datjes 'schrijft' ontmoet je de rest ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
weetikveel Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Hoi weetikveel,Heb je gisteren gelezen.Als je mee wilt praten kom dan naar de dag van vandaag(Eerst naar ditjes en datjes, daarna woensdag 29 sept. aanklikken)Welkom overgens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
weetikveel Geplaatst 1 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Beste allemaal,Excuus voor een ieder die mijn eerste, wanhopige berichten op het forum verkeerd hebben opgevat..was gewoon even wanhopig..Ik heb vandaag besloten maar niet meer aan het forum mee te doen.Het kost mij teveel energie (ik praat liever..) die ik vanaf nu in mijn herstel zal proberen te investeren. Ik heb met mijn lieve vriendin goeie gesprekken gehad en we nemen er simpelweg de tijd voor.Ik heb inmiddels vanaf dinsdag-avond niet meer gedronken en bij het boodschappenlijstje voor het weekend heb ik het bier samen met haar geschrapt. Dat is kleine stap1! Ben in ieder geval blij dat vandaag de zon schijnt.Ik wens jullie allemaal heel veel succes in de strijd! You can scream and shout with all your mightDig in your heels and hold on tightEither you are wrong or I am rightYou speak the lines you've overheardThe ring of truth in every wordYou know you're right and that's absurdWe really seem to have a problem hereBut it is you or meWhatever I have going through my mindYou always have to disagreeIt's just a matter of opinionsIt's not a simple factWhy don't you try to see the other sideDon't turn your backNow we survey this silent battlegroundRecriminations all aroundAnd still no compromise is foundNow we really have a problemAnd it won't just disappearAnd all the friends we thought we could rely onJust want to whisper in my ear"It's just a matter of opinionsYou know you keep both in sightWhy should you bother with the other sideWhen you know yours is right." Groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden