Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

morgen stop ik niwi???
Volgens mij is t bij sportten andersom hoor
Moet juist zijn: morgen begin ik...

Ja logisch dat je niet meer zo sport als vroeger Jetset
sport je nu nog wel?
of denk je, ik ben 50 en vind t wel ff goed zo?

• Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ja precies Igor.
Waarom nou gewoon niet jaren lang heeeel regelmatig 2 of 3x per week sportten..
Neee het is juist van hup gaan met die bannaan en dan t leifst elke dag
tot je weer op een punt komt van kan mij t ook schelen en dan helemaal niks meer doet.

Tja, dit klint idd als verslavings gedrag...

Ander onderwerp maar weer:D

Geplaatst

en nu ga ik poetsen, anders moet ik maandag vertellen dat ik alleen maar lui ben geweest :o. ik zou gisteren sporten maar ik was te moe en heb niets bijzonders gedaan. de rest van de afspraken maar waar maken dan :D. ik zal af en toe binnenpiepen.;)

Geplaatst

jet WOOOEEEEEEAAAAAH niet zwemmen omdat je te lelijk bent heb ik nog nooit gehoord en geloof ik niet. je hebt ook mooie badpakken die afleiden van de minder mooie dingen :D dus slechte smoes.

Geplaatst

hallo jetset, niwi, rvanth? en anderen?

ben wel ingelogd maar ga zo ff tukkie doen denk ik....zeilkarren? dat noemen ze tegenwoordig anders geloof ik...op het strand zie je ze veel met wieltjes eronder, erg leuk!

Geplaatst

haha ben ik vlees aan het snijden voor m'n hondjes maakt d'r 1 een geluid van ooooooooooohhhhmmm.
ze maakt wel vaker geluiden die ik nog nooit gehoord heb bij een hond :D

Geplaatst

Pieps, even het hoofd binnen, tussen de vele schepen door :D

Heb vandaag weer zo van die vlagen, pfff, zal blij zijn als deze week achter de rug is. Waait het ook zo erg bij jullie noorderbuurtjes ??

Geplaatst

Hi, ben ik weer effe...

Het ligt vast ! :huh:
Ik ga maandag om 9.15 uur voor het eerst in jaren weer sporten... Pfff, nu al moe als ik eraan denk;)
Capoeira, een Braziliaanse dans/vechtsport wordt mijn eerste kennismaking
Wel al kennis gemaakt met een lekker ding in de sportschool :$ Maar vaker ernaartoe ??? ;)

Hier ook alles rustig zeg, het lijkt wel een werkdag...

Geplaatst

Moet steeds aan het poesje van Bolleke denken. Huh? Hahaha.
Had het niet goed begrepen dus want deze stakker is ingeslapen maar dacht dat er nog een was.
Ja overal stumpertjes en telkens zeg ik dat ik er niet meer aan begin en steeds doe ik het weer.
Als ik dan die verhalen weer lees een Caro's weesjes zie dan begint het weer te jeuken.
Maak mezelf wijs dat het de overgang is maar het is al voor de pubertijd begonnen met die dieren.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...