witte Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 morgen stop ik niwi???Volgens mij is t bij sportten andersom hoorMoet juist zijn: morgen begin ik...Ja logisch dat je niet meer zo sport als vroeger Jetsetsport je nu nog wel?of denk je, ik ben 50 en vind t wel ff goed zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Ja precies Igor.Waarom nou gewoon niet jaren lang heeeel regelmatig 2 of 3x per week sportten..Neee het is juist van hup gaan met die bannaan en dan t leifst elke dagtot je weer op een punt komt van kan mij t ook schelen en dan helemaal niks meer doet.Tja, dit klint idd als verslavings gedrag...Ander onderwerp maar weer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 blondie even laten weten wanneer je gaat sporten hier op het forum, kom je er moeilijker onderuit we helpen je wel herinneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Hihihihi, oke Igor zal ik doen...Ga nu echt mn pasje ophalen, anders komt daar al niks meer van terecht;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 en nu ga ik poetsen, anders moet ik maandag vertellen dat ik alleen maar lui ben geweest . ik zou gisteren sporten maar ik was te moe en heb niets bijzonders gedaan. de rest van de afspraken maar waar maken dan . ik zal af en toe binnenpiepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 succes in ieder geval Blondie..Elke dag een uur wandelen is ook perfect toch jet?Ik ga ook van mn stoel afDat is in ieder geval een begin:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 jet WOOOEEEEEEAAAAAH niet zwemmen omdat je te lelijk bent heb ik nog nooit gehoord en geloof ik niet. je hebt ook mooie badpakken die afleiden van de minder mooie dingen dus slechte smoes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 indien spreken de moeilijkheden verergeren, gebruik dan de gave der stilte, Jet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Jet was het een smoes of niet???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Beetje rare manier van afvallen. Stuur het op en ik kom eens boven die 44 kilo jullie zijn het kwijt en das een mooie deal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 we hadden het over kilootjes kwijt raken niet over afvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 we kunnen drup gebruiken als halter krijgt zij ook nog beweging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 jaja, Jet.....ik werk nooit in het weekend....5 dagen in de week is al genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 hallo jetset, niwi, rvanth? en anderen?ben wel ingelogd maar ga zo ff tukkie doen denk ik....zeilkarren? dat noemen ze tegenwoordig anders geloof ik...op het strand zie je ze veel met wieltjes eronder, erg leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 piep ben d'r weer.niet gesport maar wel een eind met de honden gelopen. ik wou ze moe maken, maar de enigste die moe is ben .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 haha ben ik vlees aan het snijden voor m'n hondjes maakt d'r 1 een geluid van ooooooooooohhhhmmm.ze maakt wel vaker geluiden die ik nog nooit gehoord heb bij een hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Hi Igor,nou, denk dat de rest ook in slaap gevallen is bedankt voor de tip! zit aan de brandnetel, best lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 pas op hé niet voor het slapen gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 oh? ....opwekkend? was juist van plan om ff te gaan slapen....heb zo'n pijn in mijn kop...pffffffspreek jullie weer! ga er ff van tussen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 vochtafdrijvend sunny wel goed water drinken dan gaat je hoofdpijn ook weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Pieps, even het hoofd binnen, tussen de vele schepen door Heb vandaag weer zo van die vlagen, pfff, zal blij zijn als deze week achter de rug is. Waait het ook zo erg bij jullie noorderbuurtjes ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Hi, ben ik weer effe...Het ligt vast ! Ik ga maandag om 9.15 uur voor het eerst in jaren weer sporten... Pfff, nu al moe als ik eraan denk;)Capoeira, een Braziliaanse dans/vechtsport wordt mijn eerste kennismakingWel al kennis gemaakt met een lekker ding in de sportschool :$ Maar vaker ernaartoe ??? Hier ook alles rustig zeg, het lijkt wel een werkdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 blondie wat leuk lijkt me dat. ik ken het nog niet maar heb vroeger wel aan vechtsporten gedaan is wel vroeg hé 9.15 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Wil kop op de week is voorbij hoor het is WEEEEEEKEND Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Moet steeds aan het poesje van Bolleke denken. Huh? Hahaha.Had het niet goed begrepen dus want deze stakker is ingeslapen maar dacht dat er nog een was.Ja overal stumpertjes en telkens zeg ik dat ik er niet meer aan begin en steeds doe ik het weer.Als ik dan die verhalen weer lees een Caro's weesjes zie dan begint het weer te jeuken.Maak mezelf wijs dat het de overgang is maar het is al voor de pubertijd begonnen met die dieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden