Alf Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Geweldige film overigens, heb ze allemaal meerdere malen gezien.Make my day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Uit dat ding Jane, en lekker slapen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Helemaal met je eens Alf,Goedenavond trouwens, blij je weer eens te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Hé'Alf, betekent dat dat het weer wat beter gaat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 ja precies Beth en daar zit het verschil ook met ADB worden.Eerst jezelf helpen en sterk worden daarin en danpas je kennis overdragen op anderen.Juist niet oververantwoordelijk zijn voor anderen, maar zorgen dat je zelf de dag op een goeie manier doorkomt. Dat is al moeilijk genoeg nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 quote: Originally posted by: TeveelBethanie, Dirty Harry was een serie bioscoopfilms. Clint Eastwood speelde een keiharde politieman met een heel groot caliber pistool die nergens voor opzij ging en het niet zo nauw nam maar uiteraard goud eerlijk en rechtvaardig was (zoals alle Harry's dus:)) Ja ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 ik ben maar een heel klein vrouwtje hoor. (ssst klein duimpje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Jane je lampje hier brand nog. Nou is het mooi geweest hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Igor klein maar fijn:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Zou Glen geen hulp kunnen vinden bij Kohtje?Die wilde toch iets opzetten daar in de buurt van Enschede voor mensen met verslavingen en angsten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 ik moet naar bed geloof ik....er zit er 1tje te piepen die zin heeft in wat lekkers (de hond zit te piepen hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Sorry, onverantwoordelijk zijn voor anderen, ik begrijp even niet wat je bedoelt. Sorry, maar misschien wil je het uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Truste Igor Ja wie weet wel Harry, goed idee van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 quote: Originally posted by: witteop t aanrecht??? ????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Beth Het gaat wat beter en dat komt o.a.door de reacties op Thema'sVerder ben ik er nog niet uitMoet eerst nog wat meer uitzoeken... Ben al blij dat ik nu weet wat er aanschort..Halve werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Oh sorry las het verkeerd,oeps.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 En om het zo te houden moet ik nu naar bedwant morgen weer vroeg open in de file staan...Truste!O en het lampje blijft nog een tijdje branden Beth, ook als je al hebt uitgelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 goed lezen Beth:DIk wilde mn bericht al gaan aanpassen, maar er staat toch echt oververantwoordelijk ipv onverantwoordelijk...En in het berichtje van Igor was ook een taalgrapje.Lees haar bericht over koken aan... het aanrecht maar is goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 vandaag bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Alf, dat is mooi, denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ha ha dat wist ik niet. Lekker slapen Alf en sterkte met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 truste Alf en Igor, slaap lekker.Bethe en Harry ook weltrusten want ik ga ook afsluitenAnders komt de T van tired misschien nog om een hoekieen das nou net wat ik vandaag niet wil...Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Witte, dat deed ik ook ,maar er ontgaat me vanavond geloof ik wel meer. Sorry hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Truste Alf en Igor,Leuk trouwens Igor "Ik sta ook wel eens te koken aan het aanrecht..."Moet eerlijk zeggen dat ik het pas opmerkte toen Witte er op wees.Lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden