Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Truste Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 geeft niet Beth, leg t allemaal maar snel naast je neer.Niet meer aan denken, doe ik ook niet .weltrusten ik hoop dat je een beetje slaapt vannachtbye byeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Truste Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Nou maak mij gek, ik sta ook wel eens te koken aan het aanrecht. Deze avond vallen de kwartjes bij mij niet geloof ik, of komt dat om dat vandaag mijn laatste kwartje door de wc gespoeld is????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Is goed Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ik ga er ook uit, W slaapt al lang, nog een half uurtje lezen als ik dat red.Welterusten Bethanie, als ik het goed bij gehouden heb ben jij de hekkesluiter.Sterkte vannacht en als slapen niet lukt probeer dan in elk geval wat te rusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Bedankt en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 :clock:................................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ik vraag me af. Het is nu officieel al donderdag. Dan kan ik nu toch het forum van donderdag openen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ok, dan word ik de hekkensluiter maar vanavond, ben hier helemaal op t forum. T Is ook wel laat, heb leuk tv programma gekeken. ALs ik nu niet naar bed ga dan raak ik over mn slaap heen, is toch al moeilijk in slaap vallen op liters water savonds. Maar het went. trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ok, dan word ik de hekkensluiter maar vanavond, ben hier helemaal op t forum. T Is ook wel laat, heb leuk tv programma gekeken. ALs ik nu niet naar bed ga dan raak ik over mn slaap heen, is toch al moeilijk in slaap vallen op liters water savonds. Maar het went. trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden