Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Iets voor volgend jaar???

Weet je ik nou zo mooi vind aan sinterklaas is dat ik nog heel veel daarvan weet
Dus ik denk altijd dat het herinneringen zijn van onschatbare waarde.
Ik weet ook nog dat wij vroeger altijd een zwarte piet bij ons thuis kregen
Dat was echt een hele gekke piet in mijn ogen, waar ik altijd heel hard om moest lachen, maar waar ik tegelijkertijd ook vreselijk bang van was, want hij wist wel heel goed wie ik was en wat ik allemaal gedaan had.
Jaren later kwam ik erachter dat hij, als hij bij ons thuis kwam al een aardige borrel
op had, omdat het onze buurman was en wij zijn laatste adresje...

Geplaatst

wow alweer 12 uur
Ik ga dr van tussen...
Beate en Teveel een goeie nacht en weltrusten

Laterzzzzzzz

Vergeet bijna te zeggen dat ik hoop dat Jane niet al te lang hoeft te wachten met vliegen
want hier sneeuwt het inmiddels weer:(

Geplaatst

lieve mensen, ik ga het licht uit doen, voor mij dan. 12 uur...dat zou eens mooi zijn voor mij. Kijk, het forum afsluiten is 1, daarna moet ik dan ook de rest afsluiten en geen filmpjes meer kijken, nee, meteen mn nest in. Een computer kan zo verslavend werken he? ff je 5 emailadressen bekijken, je andere forums even inzien (ja, voor ieder probleem een forum, wat een weelde) tuurlijk kan ik het niet laten even naar de chat-box te gaan...maar goed, dit zal niet onbekend in jullie forumoortjes klinken.
00.10 hr...ik wil en ga nu alles afsluiten, boekje lezen in mn nest. daaaaaagg. Nou, wat zal ik er morgen goed uit zien, na een lange nachtrust!

Geplaatst

Wijfie, ik was al ter sponde..maar een rotte dag is niet leuk. Hoe oud is die zoon van je geworden? 40plus? dan kan ik me voorstellen dat je het niet meer vieren wilt. Maar het zal een jong kindje nog betreffen, denk ik.
Ben je blij dat je niks gedronken hebt? Morgenvroeg zeker weten.

Geplaatst

Wijfie, ik was al ter sponde..maar een rotte dag is niet leuk. Hoe oud is die zoon van je geworden? 40plus? dan kan ik me voorstellen dat je het niet meer vieren wilt. Maar het zal een jong kindje nog betreffen, denk ik.
Ben je blij dat je niks gedronken hebt? Morgenvroeg zeker weten.

Geplaatst

en die gaat voorlopig nog niet het huis uit natuurlijk! 22 is erg jong om dan al in de problemen te zitten. Hopelijk gaat ze toekomst er beter uit zien. Wees toch maar trots op hem, het is je zoon!! gefeliciteerd hoor!

Geplaatst

ok, een buitenbeentje dus. Probeer em met de juiste vrienden om te laten gaan, voor zover je daar invloed op hebt. t blijft je kind, je zult van em houden, laat em dat merken!! dag, nu ben ik naar boven.

Geplaatst

ok, een buitenbeentje dus. Probeer em met de juiste vrienden om te laten gaan, voor zover je daar invloed op hebt. t blijft je kind, je zult van em houden, laat em dat merken!! dag, nu ben ik naar boven.

Geplaatst

Zo, beetje laat geworden voor mij...
Kom net terug van een reunie met "oud-skateboarders" (de meeste had ik al 20 jaar niet meer gezien)...had iedereen z'n skateboard bij !
Vlug m'n plank gehaald en lekker ge-skate tot uurtje of 12...en dat op m'n 37e !

Er werd veel gedronken (ook nog eens mijn merk...), maar ik heb lekker aan de cola gezeten en mijn verhaal verteld.
Alleen maar positieve reacties !

Ben bont en blauw maar vooral TROTS op mezelf...mag ook eens een keertje toch ?
Lekker gedoucht en nu vlug m'n bedje in...morgen komt de spierpijn ;)

Weltrusten !

Geplaatst

Good for you, Triop !! We weten hier allemaal hoe lastig het kan zijn, dus petje af en héél veel schouderklopjes !!
Het wordt minder, dat lastige, dat zal je vast blij maken, ofwat.....
Morgen lekker geen kater, heerlijk toch !!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...