FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Harry. Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Hoezo dat zo,Jan?Begin elke keer opnieuw....flauw grapje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Redelijk goed, Jan.Ben oprecht blij wat van je te horen...Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Wat leuk om je na zo lang weer te treffen harry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Ben bijna half jaar niet of amper op t forum geweest. Echt ontzettend veel gebeurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Voor Monstertje: sinds eind januari zat ik diep in de *** met einde relatie, einde baan, heel veel drank en ellende, en verhuizen in stad waar ik niemand kende....BAH! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Maar het tij is gelukkig gekeerd!Heb een nieuwe baan gevonden. Ben alweer verhuisd (2 keer in half jaar), en woon nu in een heel ander deel van nederland...En vooral: sta een half jaar droog!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Harry, ben je er nog? Of zit je een boek te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Intrigeert me wel,helemaal opnieuw beginnen.Worstel ik regelmatig mee.Wil je er iets over kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Monstertje welterusten,Dat slaapt niet lekker naast een gefrustreerde partner, kun je dat niet uitpraten?Ik wens je zoontje een super verjaardag, basisvoorwaarde is een nuchtere moeder.Heel mooie dag morgen, mooi cadeau voor hem: papa mama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 heel lang verhaal. Ging ook niet vanzelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Harry, hoe gaat het met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Ben er nog Jan,Ik lees wat je schrijft en daar wordt ik heel blij van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Monstertje, nu zie ik pas dat je naar duitsland gaat verhuizen. Inderdaad een hele stap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Monstertje, ik zie nu pas dat je naar duitsland gaat verhuizen. Inderdaad een hele stap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Jee ik moet echt weer wennen aan t forum: schrijf steeds dingen dubbel...;-)Harry, ik ben blij dat jij ook nog op t forum zit. Ben je er al die tijd gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Zo als ik zeg Jan, best wel goed.Sta (nog) niet droog maar drink een fractie van wat ik dronk.Behalve dat drinken gaat alles prima, beter dan ik mocht hopen en beter dan ik verdien.Moet jij morgen werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Als ik tijd heb zal ik mn profiel eens updaten...En jou ook een bericht sturen. Eigenlijk moet ik al in bed liggen, morgen weer vroeg op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Tjee,ook een hoop ,meegemaakt.Hoe herkenbaar.Knap dat je er weer bent.Voel je je ok daardoor?Volgens mij kun je hier een hoop steun vinden,helaas ga ik zelf steeds de mist weer in maar mijn tijd komt ook weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Goed te horen dat het je lukt om veel minder te drinken. Dat durf ik niet hoor... Ben heel bang dat ik weer veel ellende over mezelf af roep.Waarom verdien je niet beter harry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Nee, ik ben ook weg geweest Jan,Van de zomer, met al die terrassen en zo...Ik zoop niet zoveel als ooit maar wel zoveel dat ik me hier niet wilde vertonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Ja weet je, ik voel me vooral ok omdat na alle shit op verschillende terreinen, eigenlijk alles weer beter gaat. Een totaal nieuwe start. Dat ervaar ik echt als een geschenk. Enige is dat ik geen relatie meer heb, die is echt voorbij. Maar daar tegenover staat dat ik een leuke baan heb en vooral mezelf begin terug te krijgen en ook steeds beter te ontdekken....Allemachtig wat heb ik mezelf al die jaren toch verdronken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Beste mensen, ik moet echt mn bed induiken anders krijg ik morgen spijt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Hoi Jan,Teveel etc...Forum is echt goed.De doorzetter vind hier een hoop steun.Zelfs mensen die het minder doen krijgen lieve adviezen.Blijft moeilijk onderwerp,weet het en lijd eronder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Ik zal wat vaker op t forum komen want na de verhuizing mis ik soortgenoten!!Met niemand praat ik erover en dat is niet goed...Weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden