Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Wat een ramp lijkt,blijkt vaak een kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Ons gedrag is afhankelijk van onze besluiten,niet van onze omstandigheden. Zo, even een beginnetje gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Hoi Shahire, we hebben al een draadje treffende uitspraken http://forum.alcoholdebaas.nl/...TPAGE=15&enterthread=y het lijkt me dat deze spreuken daar ook bij kunnen, verder vind ik het een goede gewoonte om de auteur van een uitspraak er bij te vermelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Ik kon die niet vinden, bedankt voor de link, zal auteur er ook bij zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 ok fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Dhen, staan erbij, kan ik die andere dan ergens helemaal wissen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 deze topic kan je niet wissen, wel kunnen we alles wat we hier geschreven hebben wissen, maar de mod haalt deze topic wel weg of de topic zakt vanzelf als we hier niet meer schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Zo, opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden