Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Wat een saaie boel hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ex komt net binnen, laterszzzzzzzzz....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 merkwaardig om dat zo geweldig te vindensimpelweg alleen zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 alleen kan ook erg heerlijk zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Niemand in voor carnaval??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 saai noemen ze datmijn hoofd loopt om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 nuchter en carnaval...nee geloof niet dat ik dat kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Henk, ge je eens omkleden jongen. Dat gewone kloffie kan echt niet vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 sorry snoepbedoelde je exwas een grapjeomdat je steeds zo lachteheintj was vraag voor jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 je moest eens weten flupkeik heb pannenkoeken gebakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 henknee soms verre van dat..is niet voor niks me ex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 shariraben je weer naar je patienten en clienten?doperwtjes plukken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Nou, zo is er ook niks aan. Kleed me wel weer om en ga me vermaken met Najib.Alvast welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 het is stil hier op mijn flatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 henkkan me niet voorstellen ..jij telt voor??????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 CARNAVALLEN? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 henkiehallo ben je er nog,,,was maar een grappie hoorbegrijp dat als je altijd maar alleen ben dat het eenzaam isweet verder niks van je situatie af,,,maar je ben toch niet altijd alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ik ga slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hey igorje verkleden als mijn..denken ze dalijk dat ik ben wezen carnavallenmaar slaap ze en jij ben toch altijd als eerste op..ik wil koffie met op geklopte melk en twee zoetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hai snoepben je er nog?ik ben alleenen het is wel wat stilmaar niet eenzaam hoorlief dat je t vroegik heb een dochter van veertieneen fantastische meidmijn vriendin en ikzijn drie jaar geleden uit elkaar gegaanmaar we hebben een goede banden werken prima samenik heb drie zussen en een broerop wie ik erg gesteld ben,en mijn moeder leeft nog,en ik houd van haardit alles alleen alis een weeldewaar ik ongehoord blij en dankbaar voor ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 henkja stil en eenzaam is ook een verschilmaar straks kom shahire weer thuis en kunnen jullie samen nachtbraken:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Even vertellen hoe het was...De tweede date...heel erg leuk en te gek en supergezelligmaar hij had best veel gedronken vind ik, en geblowdik ben gebleven voor de nacht en dat is maar goed ooksmorgens was hij erg brak, snachts veel zweten, jakkesdaar kreeg ik erge afkeer doorben daar zelf nu net zo lekker vanafen wil dat ook echt niet meerdus dat was wel beetje een afknapper eigenlijkmaar ook omdat ik mezelf moet beschermen en dat gewoon echt niet meer wildus daar moet ik wel goed naar luisteren vind ikecht jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 womanjakkes,,bahnee is niks voor jou...lekker verder zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Tjee weer een tik op de vingers van Tactive Denk dat ik meer op zijn vlaams moet gaan vloeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden