Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 ??? Tegen wie zit jij nu aan te praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 welterusten...oeps had je bericht gemistwacht even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 wat een vraagtegen jou natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goodnight, om mij geen zorgen ik zal heerlijk slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 ik babbel maar door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 was weer net te laat,sluiten is niet mijn sterkste punt merk ikopenen ook al nietschiet weer lekker op...welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Vergeet het licht niet uit te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 openen wel trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 je was me weer voor!hoe doe je dat!ok licht uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden