Spring naar bijdragen

nieuwe dagdraad


henk

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 558
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hai die mups :D
Knap dat je weerstaan hebt aan de verleiding vandaag!! :present:
Las dat je het ff moeilijk had. Carnaval wordt bij jullie wel serieus gevierd hé. Hier is dat een pak minder. Nu ja in mijne city toch

Hoop dat ie goed gaat...is niet gemakkelijk zo'n weekend..zeker niet als er een feestje bij komt te zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Waarom moest je vloeken Fleurtje, heb een beetje terug gelezen maar het niet gezien.
Gaat ie goed bij jouw, staat de afspraak nog??

Was vanmiddag in Limburg, restaurant met heel veel heel lekkere Belgische biertjes, maar heb het niet gedaan, kon gewoon zelf naar huis terug rijden...
En dacht onderweg zal ik straks bij de espresso een lekkere Calvados???
Espresso's heb ik op, al een stuk of 4 geloof ik maar toch maar geen appelcognac, had er ook geen zin in, goed teken misschien maar wel raar, zou bijna ongerust worden.

Nog heel even volhouden Fleur en je verbreekt je persoonlijk record, of heb ik dat verkeerd begrepen?

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat heb je goed begrepen Teveel :D. Dronk daarna nog wel een periode enkel in het weekend en héél matig maar dat tel ik niet mee.
SUPER!! Keigoe gedaan!! Was vast niet gemakkelijk, trots op je :sun:
Natuurlijk staat de afspraak nog. Ik bek niet af hoor..

Niet echt vloeken maar ik gebruikte een woord dat niet mocht. In het vervolg zeg ik 'Amai mijn mannelijke eieren' :D Ook al heb ik die niet natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf ook geen carnavalfiguur, hoewel, volgens sommigen ben ik een natuurtalent maar dat bedoelen ze niet echt aardig...

Hier wordt wel aan carnaval gedaan maar vind het toch net niet echt, zie het misschien verkeerd, maar het heeft iets geforceerdst vind ik.
Het MOET leuk zijn en dan is het dat meestal juist niet is mijn ervaring.
Als het onbedoeld en onverwacht uit de klauw loopt dan is het leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Teveel

Mup wat zeg je nu, achhhh, wat doet dat pijn......



Ik moest even zoeken waar dit over ging. :o

Maar ik zei maar wat hoor. Ter motivatie dat je die Calvados laat staan. ik ken het niet eens. Alleen van naam dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb persoonlijk niets met carnaval. In bepaalde steden zoals Aalst is het een héél ding. Hier niet echt. Enkel die kleine prutskes zo verkleed zien vind ik super!
Mijn dochter doet er ook al een hele tijd niet meer aan mee buiten dat ze van die dag profiteert om mascara en oogpotlood aan te doen naar school :D
Kleine meisjes worden groot..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie,

Het lijkt misschien dat ik nu de dominee en "kenner" uit ga hangen omdat ik toevallig, nou ja toevallig, een paar dagen niet gedronken heb maar ik weet uit ervaring, en jij vast ook, dat je ook zonder alcohol best geweldig lol en leuke avonden kan hebben.
Sterker, het eind van de avond en het begin van de volgende dag is zonder alcohol stukken beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...