rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Mup,JIJ BLIJFT BINNEN VANDAAG !!(waarom eigenlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Wijffie,Misschien is het een goed idee, om de trek dan maar gewoon uit te zitten, als je het al voelt aankomen.Dan heb je gewoon even een butdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Mup zou je je niet ff heel snel aanmeldenbij het weekend/carnavalspact???Hallo trouwens allemaalwas ik vergeten vandaagWelkom Henk,ik lach me suf om je.Maar het komt allemaal goed hoor met het "frummen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ja, is zo niwi en rapi. Het werd een beetje tijd hé. De AD laat ik voor wat het is. Lukt me zo ook wel.Het is allemaal nog steeds niet afgerond, maar het komt er met rasse schreden aan. Tegen de vroege zomer zou alles achter de rug moeten zijn. Tuinhuis/garage, en nog wat spulletjes van mij die er nog steeds staan te wachten op me.Komt wat komt. En ik kan al eens lekker genieten van mijn app met de Bazma. Lekker thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Oh ja, mup, ik heb de deur even op slot gedaan en de sleutel ingeslikt. Sowryyyy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 dag wijfieik weet weinig van joumaar ik geef je in overwegingje spreuk te veranderen...als je gaat worstelen wordt het moeiljik,meestal te moeilijk...als je echt wil stoppen moet het positieve komen bovendrijven,ja, kalm komen bovendrijven,kalm, maar met moed!sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Mup, je sneakt er nu toch niet stilletjes van tussen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hai Twinny,Alles kids? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ce tre Biene TwinnyAlles ok hier. Carnavalspak ligt al klaar hier:DJij lekker vanavond gourmetten he... mmm das ook lekker en gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: rapilosMup, JIJ BLIJFT BINNEN VANDAAG !! (waarom eigenlijk) Omdat ik erover dacht naar de winkel te gaan. Zat tegen mezelf te praten: Kom op Mup, 't is zaterdag. Wat geeft get?Maar ik ga niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 als wat of wie ga je verkleed, Witte ?en om hoe laat vertrekken we ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: willOh ja, mup, ik heb de deur even op slot gedaan en de sleutel ingeslikt. Sowryyyy Jaja, is dit een uitnodiging om je te kietelen zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goh,Nog een caravalsganger.Houd je het droog, of in toom denk je?Lijkt me moeilijk, bij zulke gelegenheden.Ja,ga straks gourmetten, maar heb LATex net gebeld, en zijn bezig, met al zijn deuren verven.Dus dat wordt lastig binnenkomen..Enfin, ga er toch maar heen zo.Dan kan ik alvast aan het eten beginnen, anders komt daar vast niets van terecht:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Haaaaaa, borrieeee Je maakt mijn dag kompleet nu Was juist met je pb'tje bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goed zo Muppie,Zoek maar een lekker alcoholvrij drankje uit in je eigen kast.En anders maak je maar wat bijzonders voor jezelf, vind je niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ja hoor, Rapi.....ik ben al meer naar carnaval geweest met mijn dochters....en geen probleem....overtuigd van het eigen niet-kunnen-drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hee bor,Ik riep je vanmiddag al.Ik schaam me werkelijk diep.Eerst heb ik er mega lang over gedaan om een kaartje te halennu ligt hij al een week op mn tafelEn weet je nu!!!! ga ik m schrijven:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Heb maar wel alvast een kopje tomatensoep gemaakt.Waarom heb ik toch zo het idee, dat het wel eens heel laat eten kan worden vandaag:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ja hoor Rapi. eten staat ook al op. geen gourmet maar ja, zal evengoed wel smaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ja hoor Twinny ik ben overtuigd dat t gaat lukkenDaarom heb ik ook de carnavals/weekend draad aangemaaktdan gaat het helemaal lukken, met zoveel mensen op mn nek;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: rapilosHeb maar wel alvast een kopje tomatensoep gemaakt. Waarom heb ik toch zo het idee, dat het wel eens heel laat eten kan worden vandaag:angry: Geen idee. Jij kent je LATex, wij niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Kan ik daar wel meedoen Witte? Ik heb gisteren wel wat gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Tuurlijk Mup, je mag altijd meedoen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Jaaa Niwi,Ik zie jou ook niet meer lallend tussen de carnavalsvierders hoor.Bij jou zit het wel goed tussen je oren:).(Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen, dat sommige van ons gek zijn ofzo hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Twinsis,Toch wel een goed idee van jou , zo,n carnavalsdraad\weekeindepact.Goed over nagedacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden