rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goed zo,Ik hoor wel of het gelukt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Dat gaat vast weer nachtwerk worden met Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Zou het:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 shahire!heb je je clienten en patienten in de steek gelaten!veel gezelliger hier he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goeiemiddag frummers, hier is em weer voor effkes. Plezante dag vandaag in de haven, redelijk weer, niet te druk en al goe gelachen met de collega's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 rapilosmet vernieuwen kom ik bovenaan de pagina,handig, maar ik weet nog niet of het mijn probleem verhelpt,enfin, zal wel zien...anders tik ik maar gewoon regelmatig wat in,is ineens toch al een liefhebberij geworden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hallo willkom jij uit belgie?en wat is een frummel of zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Henk,Als je na "vernieuwen", weer bovenaan de pagina komt, scrol je naar beneden.Dan zie je de laatste berichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 sharirawat loop jij toch aldoor weg!goed advies van je, om eens wat terug te bladeren hier en daar,na dat vreselijke eerste uurtje hier, nou, uurtje...wat heeft jane mooi voor me geschreven...schoot er van volen de anderen...en jijmaar laten we die discussie over die zakdoekenhier maar niet weer oprakelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hoi Henk, ja van belgenlandje. Een frummer is iemand zoals jij en ik, afgekort van forummers Ook op de toets f5 drukken is gelijk aan vernieuwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hey daar Rapi, hoe gaat ie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ha, die Will,Met mij, prima hoor,Lekker bezig he, dat houdt de moed erin:).En jij ?Zit je al wat lekkerder in je vel ?Heeft tijd nodig he !,Ach wijffie,Wat jammer nou.Nou ja, nieuwe dag, nieuwe kansen moet je maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Rekeltje ook in de buurt ??Tja wijfie, what can i say ?? Even bukken misschien Als je elke keer dat je je onrustig voelt gaat drinken, komen we nergens hé. Als je dat al voelt aankomen misschien je op andere dingen gooien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Jawel hoor Rapi, eigenlijk wel. Heeft zijn tijd gehad nu, maar voel serieuze beterschap voor mezelf en merk ik ook in al wat ik doe. Soms komt het nog wel eens op, maar is aanzienlijk minder, thanks for asking.Jij blijft wel heel erg goed gaan hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ja....kben er, andere rekel.....maar als je dat 1 keer vraagt, ben ik er ook wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ja, zag het, heb er algauw een andere boodschap van gemaakt. En ik spreek niet met een dubbele tong hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ja, zag het, heb er algauw een andere boodschap van gemaakt. En ik spreek niet met een dubbele tong hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hmm, weer twee maal, das om zeker te zijn of wa ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 nu weer, Will....wat moet ik daar van denken ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Zeg euh, wat gebeurt er hier eigenlijk ?? Moet ik er dan toch wat van denken ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Wil iemand me even heel streng verbieden dat ik nog de deur uitga?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hoe harder ik werk, hoe dubbeler ik schrijf ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ik heb gezien dat het wat beter gaat, Will ?....en als je antwoord geeft, mag dat ook in 1 bericht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 als dat zo zou zijn, zijn er volgens mij veel mensen in den dop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Helemaal goed Will,Gelukkig maar, dat alles nu een plekje krijgt.Ja, zelf ga ik ook erg goed.Ben erg happy, na mijn scheiding.(Dat hoor je niet vaak he).Drinken, doe ik uiteraard ook nog steeds niet.Moeilijk?Ach ja, soms wel.Dan maar gauw ergens anders aan denken he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden