Gaby Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 grrrr.......... moppermoppermopper.... wil ik eens iets gaan doen op de zaterdag voor Pasen, en altijd zijn er wel cursussen of thema middagen of weet ik veel wat, en nu ik eens wil........ niets te vinden :angry:nu ja men zegt ''zoekt en gij zult vinden'' dus ik ga nog maar ff verder zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Rae,in feite heb je gelijk,we gaan ervoor en we zullen beginnen met jou..!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Super idee Niwi!! Ik probeer die kip in het gareel te houden maar...pffff...denkt dat ie een belg is..pfff...zal wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 met zijn 2-en gaat dat toch wel lukken....????in een belgisch gareel dan....hoewel ik daar wel woon, maar toch geen belg ben, kan ikwel zeggen dat ze hier de meest stabiele regering hebben:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Oh god...nu zitten we met een echte belg, een halve belg en een hollander diene is overgelopen..Wie is wie dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden