witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Heee Igor, Hau doe joe doe??Lang geleden dat ik gelijk met jou online was.Gaat t bussie weer rijden, las ikHoe ga je dat nou doen dan met de jeuk?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Op de beestjes Igor? oorwormen...nog zoiets..vroeger zei men dat als deze in je oren kropen je doof kon worden. Ff googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Fleur, ik heb er een paar in de tuin niet echt veel.Ik denk dat ze het bij jou gezelliger vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Shahire...! Bolletje...! Heb 'k me voor niets uitg'sloofd! 'k weet nu hoe m'n moeder zich voelde vroeger, als 'k niet thuiskwam voor 't eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 We beginnen met een geruststelling: oorwormen hebben het helemaal niet op jouw oren gemunt. Sterker nog, hun naam is afkomstig van het Europese bijgeloof dat deze insecten in de oren van slapende mensen kropen.Meestal komen ze in juni en juli de huizen binnen. Erg onaangenaam is het als je de beestjes op voeding, kleren of soms zelfs tussen de lakens vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 hahaha Grunn jaaa ga ze maar straffen hoorverwende krengen zijn het op zn tijd...Ik kon trouwens alleen je bietensla-link openen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 nee fleur in de buurt van het nest.en witte hier gaat ie goed. maar er staan er twee te trappelen dus ik moet even weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: ShahireFleur, ik heb er een paar in de tuin niet echt veel. Ik denk dat ze het bij jou gezelliger vinden Damn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 @Witte,Is hersteld. Kijk maar even vlug terug!En dank dat je 't in ieder g'val hebt opg'merkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Oh Gunn.....ik was in slaap gevallen op de bank, ik heb je ook totaal niet horen roepenbeetje erg brak was ik denk ik, volgende keer beter???? Ik zit nu net aan de koffie, is net ochtend voor meeven slapen op de bank had ik ook beter niet kunnen doen.Sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: igornee fleur in de buurt van het nest.Volgens mij laat ik google beter openstaan . Is kijken hoe dat nest eruitziet. Kunnen die beesten nu gewoon elkaar niet opeten? Veel gemakkelijker. De oorworm eet de vliegende mier, de pier eet de de oorworm, de slak eet de pier en de schildpad de slak. Klaar is kees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Zeg Witte....wat nou straffen Had je me gisteren toch maar eerder naar bed moeten sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 En vannacht lekker meneer schildpad naast je in bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Als je dan iets voelt kriebelen Fleur weet je waar het van komt:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 In het beginscherm staat verjaardagen: ShaGeen kado gezien vandaag Oh....bedoelde ze niet mij? Hihi................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Meneer schildpad slaat buiten vannacht Ah dochter terug van de jeugdbeweging..jong volk.Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Verra, gelukkig is hij ongedeerd maar wel erg vervelend dat dit is gebeurd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 @Shahire,Op pagina veertien staan de g'rechten nog grafisch b'schreven. Je hebt wat g'mist! Oh, en voor straf ook geen toetje! Heerlijke vers g'slachte watermeloen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Tuurlijk lees ik jou Grunn;)Hmmm Sha, je hebt gelijk, je hebt hard gewerkt en idd ik zal je vandaag is eerder naar bed sturen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Gunn, ik heb het net zien staan, ziet er wel lekker uit vind ik.Lekker .ullig....geen toetje zeg!!En Witte, je mag me inderdaad vanavond wel eerder naar bed sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 @Shahire,Nou, voorruit dan, hier is de watermeloen. Vers en in hapklare partjes. Enjoy!http://lancastria.net/blog/wp-...melon-1-lancastria.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 ga ik doen Sha, uurtje of 22.00???Lijkt me wel een goeie tijd om ff bij te trekkenna zo een druk weekend.hee Grunn dat was mijn toetje ook vanavond mmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Gunn, lekker die meloen dat gaat er wel in hoor Lief dat ik toch nog krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Witte is goed een uurtje of 22.00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Toch proberen die situatie los te koppelen hoor, Verrandering vd drank.Ik bedoel te zeggen, voel dat rot gevoel maarer verandert nl niks als je nu gaat drinken, morgen is de situatienog even rot.Want het is allemaal niet niks.Niet dat je zegt dat je gaat drinken, maar ik d8 ik zeg het je tochnog even als geheugensteuntje, snappie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden