Spring naar bijdragen

22 juli 2011


Gast jopie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik lig nu in bed, ik heb geen drank en/of sigaretten in huis, ik ben zo ontzettend kwaad, op m'n buren op N, met wie ik nooit op een normale manier over zijn blowen kan praten, ik sta stijf van de kwaadheid, ik heb net een diazepam ingenomen, hoop dat die zo gaat werken, want ik wil eigenlijk maar 1 ding, en dat is me helemaal klem zuipen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

N zegt alleen maar, ik blow en er is niemand die daar last van heeft bla bla, maar ik voel me altijd * eronder, zou me zo graag gelukkig voelen als hij stoned is, daarom wil ik in een praatgroep van partners van blowers, kijken hoe die er mee omgaan, zijn vorige partners, kon het niets schelen zegt ie, maar wat ik ook zegt komt verkeerd over :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet het, het is ook een bepaalde jaloezie, N kan grijpen naar een middel wat hem gelukkig maakt (al zegt ie dat het niet zo is) En ik kan het niet uitstaan, ik haat de lucht van wiet, maar ik weet nog maar al te goed hoe fijn het was te drinken, elke dag ,voordat het een probleem werd, hij heeft geen probleem, en ik heb jaren gewoon veel kunnen drinken, en mezelf verdoven, en dat vond ik heerlijk, en ja daar verlang ik op dit soort momenten naar terug,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

N rookt geen wiet als ie bij mij is, hij gaat naar huis om wiet te roken, maar zegt dat dan niet, terwijl ik het wel weet, en dan komt ie stoned terug, ik zou liever hebben dat ie zei; ik ga naar huis om te roken, maar hij is er niet trots op, dus doet dat niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet ik, ik moet mezelf veranderen, ik zou een gelukkig mens willen zijn als een ander stoned is, mijn buren zijn okk de hele dag door stoned, ik erger me daar ook aan, zou beter zijn als ik daar blij mee was of tevreden en dat geldt ook voor N, maar ik blijf er een antipathie tegen hebben, en daar heb ik alleen maar mezelf mee, kon ik er maar blij mee zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja maar Mup het zou een stuk makkelijker voor me zijn als ik die aversie nu eindelijk eens van me af zou kunnen schudden, heeft me meerdere relaties gekost, en er zijn zoveel blowers hier,die kan ik moeilijk allemaal uit de weg gaan, kan wel, maar dan ben ik nog eenzamer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...