Spring naar bijdragen

Woensdag 3 augustus


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik weet niet hoe je het best bekijken moet. Ik sta regelmatig en elke keer anders tegen onrustige gevoelens. Soms zie ik het als een test. Soms ben ik redelijk gelaten. Soms ga ik alle kanten op. Maar altijd duurt het net iets te lang.
Je hebt een hele grote boterham op, geef het tijd om te verteren.
Ik ben niet zo goed in raad geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tien dagen ongeveer..

Slaap wel isa.

Sprak vandaag over een bepaalde datingsite met collega op het werk. Ik sta wel op verschillende sites. Iets van jaren terug..heb me er nooit afgehaald omdat ik telkens mijn wachtwoord vergat. Denk ik ga een keer naar diene specifieke kijken. Vind mijn wachtwoord ergens terug. En wie staat daar nog op?? Onze Will :).
Ja ja will, ik heb je wel gezien ;).
Kijk ik naar de profielen van mannen. Tjeeses..zijn dus veel mannen van tegen of net over de 40 die contacten zoeken met vrouwen tussen de 18 en 35. Wat moeten die nu met een meid van 18?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje


Kijk ik naar de profielen van mannen. Tjeeses..zijn dus veel mannen van tegen of net over de 40 die contacten zoeken met vrouwen tussen de 18 en 35. Wat moeten die nu met een meid van 18?



Mannen hebben weinig gevoel voor realiteit.
Ik zou het eerder andersom stellen. Wat moet een meid van 18 nou met een kerel van 40? :D

* tikfoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allemaal,
Rapilos wat super zeg 3 jaar! Heel goed voorbeeld inderdaad dat het dus wel kan.
Isa, ik hoop dat de onrust weg is na een goede nacht slapen!!!

Zo ik ben weer thuis. Voel me nog niet top, maar de crisis is voor mij wel een eyeopener geweest om te zien wat ik niet wil.
Puinruimen kan gaan beginnen hier. Veel verdriet over mijn relatie, maar ja ben zelf de stomme muts geweest en ik weet dat ik hem veel verdriet doe. Het is misschien beter voor hem om een stabieler iemand tegen te komen.

Haha, Fleurtje, de wereld zit soms idd raar in elkaar. Tussen de 18 en 65 is ook lekker breed zoeken!

Truste allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...