Mupke Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Ik ben alweer weg. Heb alleen even oppervlakkig gelezen. Reclame van de film is afgelopen. Misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Ga ook weer gedag zeggen.Bedje maar eens vroeg opzoeken.Morgen weer een lange dag.Toedels Enne..Hou je taai he Isa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Rapilos, proficiat. knap hoor.En een ieder die jou postings leest, kan bedenken.........het is dus mogelijk, zonder drank problemen ........te lijf te gaan.Kruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Onrust..Waait over Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Ik weet niet hoe je het best bekijken moet. Ik sta regelmatig en elke keer anders tegen onrustige gevoelens. Soms zie ik het als een test. Soms ben ik redelijk gelaten. Soms ga ik alle kanten op. Maar altijd duurt het net iets te lang.Je hebt een hele grote boterham op, geef het tijd om te verteren. Ik ben niet zo goed in raad geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 He Fleurtje, hoe gaat het? Hoeveel nachtjes nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Nog veel te veel . Komt volgende week donderdag pas terug maar heb vernomen van een vriendin wiens dochter wel een gsm mee mocht (24uurse of zoiets) dat ze de fietstocht zwaar vond (60km) maar dat ze best ok was. Ze ging een oogje in het zeil houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Volgende week pas? Ik dacht dat ze een weekje weg ging. Maar wel fijn dat je al wat gehoord hebt. Ik zou 60 km. fietsen ook zwaar vinden. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Welterusten Isa. Morgen nieuwe kansen op een betere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Tien dagen ongeveer..Slaap wel isa. Sprak vandaag over een bepaalde datingsite met collega op het werk. Ik sta wel op verschillende sites. Iets van jaren terug..heb me er nooit afgehaald omdat ik telkens mijn wachtwoord vergat. Denk ik ga een keer naar diene specifieke kijken. Vind mijn wachtwoord ergens terug. En wie staat daar nog op?? Onze Will .Ja ja will, ik heb je wel gezien .Kijk ik naar de profielen van mannen. Tjeeses..zijn dus veel mannen van tegen of net over de 40 die contacten zoeken met vrouwen tussen de 18 en 35. Wat moeten die nu met een meid van 18? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Ene wil een date met een vrouw tussen de 18 en 65 jaar? Wereld apart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeKijk ik naar de profielen van mannen. Tjeeses..zijn dus veel mannen van tegen of net over de 40 die contacten zoeken met vrouwen tussen de 18 en 35. Wat moeten die nu met een meid van 18? Mannen hebben weinig gevoel voor realiteit.Ik zou het eerder andersom stellen. Wat moet een meid van 18 nou met een kerel van 40? * tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Tja een oudere man kan aantrekkelijk lijken natuurlijk. Tot dat je ondervindt dat jongentjes jongentjes blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Goede avond allemaal,Rapilos wat super zeg 3 jaar! Heel goed voorbeeld inderdaad dat het dus wel kan.Isa, ik hoop dat de onrust weg is na een goede nacht slapen!!! Zo ik ben weer thuis. Voel me nog niet top, maar de crisis is voor mij wel een eyeopener geweest om te zien wat ik niet wil.Puinruimen kan gaan beginnen hier. Veel verdriet over mijn relatie, maar ja ben zelf de stomme muts geweest en ik weet dat ik hem veel verdriet doe. Het is misschien beter voor hem om een stabieler iemand tegen te komen.Haha, Fleurtje, de wereld zit soms idd raar in elkaar. Tussen de 18 en 65 is ook lekker breed zoeken!Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Ik vond 27 en 37 een perfect verschil, maar echt volwassen, nee dat worden ze niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Boys will be boys. Liefje, laat die datingsites toch links liggen. Dat is toch niks voor jou?Ik sta er ook op eentje. :$ Maar ik kom er nooit meer. Internetdaten is niet voor mij uitgevonden denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Lieve mensen, ik zeg alvast,Slaap lekkeren morgen gezond weer op.Vandaag een lekker dagjezonder onrust of iets.Ook wel een fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Welkom terug Niets.Ik ga mn bed opzoeken. Nog even liggen luisteren naar de regen.Slaap lekker. Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Ach ik ging gewoon eens terug zien voor de leut hoor. Kwam al heel lang niet meer op die zaken maar kreeg nog wel uitnodigingen van vrienden en aangezien we het er vandaag op het werk over hadden toch nog eens ff gaan piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Thanx Mupke! Regen??? Hier is het droog.Ik ga slapen, morgen weer werken.Trust allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 slaapwel slaapmutsenHier ook geen regen. Was meneer S weer kwijt maar hem net gevonden onder de zetel. Gek beest.Ik blijf nog ff gapen naar het scherm of de tv.Heel ff maarMups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Meneer S. :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Log ik uit, maar nog even terug.Klopt het dat ik Snoepje al een paar dagen niet gelezen heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Nee dat klopt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 O. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden