Mupke Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Rapi, even gauw voor ik de keuken induik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Goed zo Isa,Thats the spirit !!!,Heeej, Mupje,Dank je wel hoor.Ga ook even de piepers jassen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Hoi Allemaal,Rapilos wat geweldige mijlpaal :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:Ik heb vandaag niet zoveel gedaan en ga dat zo maar even voortzetten op de bank bij de tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Isa blijven volhouden ook al word of is het eng of heftig ik geloof dat je er stukken beter uitkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Rustdag vandaag Albert,?Nou ja, mag toch ook wel eens,Volgens mij werk je hard genoeg:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Nou het was geen rust dag hoor Rapilos maar kon door de omstandigheden op mijn werk (waren wel leuke omstandigheden hoor) niet zo veel doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Rustig en klein draadje vandaagIk ga dus maar bankhangenFijne avond allemaal Hou het droogEn truste:lips:voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Goedeavond luitjes,Ik meld me nog even.Voel me belabberd.Nee, niet gedronken hoor.Vorig weekend was ik vreselijk verkouden.Voordat ik naar Texel ging last van mijn maag.Heerlijke dagen gehad daar,Maar vanmorgen met wat verhoging wakker.Heb alleen maar geslapen en ga zo meteen weer naar bed.Heb zoooo weinig energie.Daar komt nog bij dat ik ook last van mijn recher hand heb.Synovitus oftewel ontsteking van het gewrichts en pees vlies.Sterkte allemaal en tot horensPrimula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Rapilos een dikke proficiat met je drie jarig jubileum.Best wel een moment op even bij stil te staan.Je hebt het niet op een presenteerblad gekregen.Kanker, of de wereld stil staat en of dat nog niet genoeg is een echtscheiding, alleen gaan wonen en wat er zoal om de hoek komt kijken als je eenmaal bent gestopt met drinken.Helaas zie ik in mijn omgeving niet vaak mensen die na een scheiding weer toenaderingzoeken om de relatie voort te zetten.Weleens maar vaak om de verkeerde motieven.De pijn en het verdriet is dikwijls te groot geweest om de draad weer op te pakken en het vertrouwen helemaal zoek.Ik word nog steeds verdrietig bij het zien van zoveel leed.Weer iemand ingehaald door het verleden denk ik dan.Niet de moed meer hebben om door te gaan, stuk.Maar gelukkig Rapilos lacht het geluk jou weer toe.Jullie hebben elkaar in feite nooit helemaal los gelatenEn ik ben oprecht blij om te zien dat mensen zoals jij binnen een verstoorde relatienieuwe wegen hebben gevonden om samen verder te kunnen.'t Kan dus toch, denk ik dan, maar vergt de nodige inzet en zelf discipline.Chapeau Rapilos en ik wens je veel liefde, geluk en vooral gezondheid op jullie toekomstige pad.Hartelijke groet van Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Isa,knap van je!Het is niet niks om je levensverhaal met anderen te delen.Primula,wat naar en je hebt nog wel vakantie.Beterschap, ik hoop dat je snel opknapt.Ar,Fijne avond.Mups,wat eten we??Ik heb ook niets bijzonders,gewoon een rustig dagje en tot mijn schandemoet ik bekennen dat ik nog in mijn badjas ben.Niet aangekleed dus vandaag.'Ook wel eens lekker, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Met badmuts?Komisch gezicht zal dat zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 En warm onder zo'n muts:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Rudy, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Rudy,Dank je wel voor je reactie,Gaat idd. harstikke goed nu tussen ons.Met jou ook nog alles goed ?Jij hebt het immers net zo goed niet gemakkelijk gehad!Primula,Beterschap,Is niet lekker he, als je zo aan het kwakkelen bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Isa,Misschien, even keihard fitnissen in de sportschool.Heel hard baantjes zwemmen in het zwembad.Je huisgenoot de huid vol schelden(Nee hoor, dat is ook wel een beetje zielig he)Valt soms niet mee he meis ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Isa een levensverhaal schrijven is een emotioneel moment.Niet verwonderlijk dat je wat down bent.Een levensverhaal is de leidraad die door de behandeling loopt.Eerlijk gezegd wist ik lang na het schrijven ervan pas, wat mijn levensverhaal aan emoties bij mij zou los maken.Op het moment dat ik mijn leven aan het papier toevertrouwde wist ik nog niet wat een impact dat zou hebben op mijn later leven.Stapsgewijs dienen zich mogelijkheden aan om anders om te gaan dan vroeger met het leven.Op den duur wordt het een spel van gedachten formuleren en gaan voelen wat bij je past.Isa ik ben blij dat je voor begeleiding hebt gekozen want herstellen zonder hulp van mensen die een helpende hand toereiken is het onmogelijk zelf je problemen te ontrafelen.Op den duur komen mensen op je pad die dezelfde taal spreken als jij en zonder daar iets voor terug te verlangen helpen waar mogelijk.Neemt niet weg dat je zelf het meeste werk moet doen.Dat vereist een inspanning en de nodige zelf discipline.Neem van mij aan dat het allemaal weer goed komt vermits je er niet bij drinkt.Drank werpt je terug naar het oude en stopt de ontwikkeling.Niets is het waard om te gaan drinken.Ik wens je sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 isa,het klinkt makkelijk maar probeer het even te laten.Dus sta jezelf toe om verdrietig te zijn i.p.v er tegente vechten.En wellicht toch even naar buiten een eind lopeneven lucht in je hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Voelen en doorvoelenKan soms heel goed zijnBeschouw het als een goed tekenJe kan er straks zoveel sterker weer uitkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Wat goed hee dat je je presentatie hebt gehouden IsaEn nu stromen dus alle gevoelens die je maar kan hebbendoor je hoofd begrijp ik.kan je nog iemand van je groep bellen ofzo?Lijkt me rot om daar nu zo alleen voor te staanEn ik hoop met je mee dat je ouders ff mooven vanavondff Isa time... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Wat wil je zelf het liefst vanavond Isa, alleen zijn of samen.Maak een keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Je kunt het zo zwaar maken als je zelf wilt.Accepteer in elk geval dat ze er zijn.Dat ze er mogen zijn.Het zijn jou emoties.Hier is niemand die ze van je wil afpakken.De echte Isa komt te voorschijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 En wat afleiding zoals een bak ijs kan geen kwaad.Je hoeft niet iedere minuut van de dag bezig te zijn metsteeds weer dezelfde problemen.Zeg nu en dan heel hard STOP en ga wat leuks doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Ik neem mijn eigen raad maar eens ter harte en zeg STOP, ik ga iets leuks doen.Fijne avond en tel vanavond je zegeningen.Kijk voor je in bed stapt eerst even naar wat er zoal goed is gegaan vandaag dan wegen de minder goeie momenten minder zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Pyamadag is heerlijk Tina. Maar wel een beetje te warm voor een dag als vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Priem, nog niet weer opgeknapt. Beterschap vrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden