Madelief Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Lieve Frummers! Ik ben weer thuis! Doodmoe van al die mensen. Maar ik heb een overwinning op mezelf behaald! Dat vertel ik morgen. Ook heb ik niet teruggelezen, dat doe ik ook morgen. Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Goedennacht, niet bijgelezen, druk geweest, maar wil me wel even droog afmelden voor het dagpact slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 slaap lekker iedereen... ( kom net terug van de koffie bij me buuf?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Liefje...hartstikke goed!!! klap klap klap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 'k bouw nog even een feestje thuis... http://www.youtube.com/watch?v=3tNUae4ha7I en dan rap slapen......truste!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden