Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Yes, ook ik ben een stapje verder met het toetsenbord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper, we komen er wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Weer zo'n hokuspokus. Hoe komen mijn berichten daar nu bij elkaar in dat venstertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Zeker Jootje, gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jo je gaat naar profiel, bovenin op de pagina Op die pagina zie je Handtekening staan, en daar kun je je stopdatum neer zetten en zo vervolgens klik je op die pagina onder op "werk profiel bij" en dan ga je terug naar ditjes en datjes Snap je het zo een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: TopperWeer zo'n hokuspokus. Hoe komen mijn berichten daar nu bij elkaar in dat venstertje?quote> Doe ik om je te plagen :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik heb bv Gaby en Fleurtje een vraag gesteld, maar zie nergens de antwoorden terug. Of heb ik die nog niet? Kan ook natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ga het proberen. Bedankt albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik heb bv Gaby en Fleurtje een vraag gesteld, maar vind het antwoord nergens terug!! Het kan natuurlijk ook zijn dat ik nog geen antwoord heb, maar dat weet ik dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jo, Als het lukt zien we het zo wel onder je berichten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Je kunt ook met mij praten hoor Topper, volgens mij zitten wij op het moment het dichtst bij elkaar wat betreft het stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper, Kan zijn dat je nog geen antwoord hebt gekregen van hun, soms zijn ze zo traag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Het is gelukt hee Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper beantwoorden kun je het beste doen onder ieder bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ja gelukt hoor Jo, leuk:D goed van jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hey AR Ik heb geantwoord hoor...het is die quote die het waarschijnlijk verwarrend maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Aloa allen. Wordt het vandaag net zo lekker als gistern? De zon schijnt in ieder geval wel. En ik ben ook geschrobt. Nog maar net hoor. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: fleurtjeHey AR Ik heb geantwoord hoor...het is die quote die het waarschijnlijk verwarrend maakt quote> En jij houdt niet eens van quoten. :Dwelkom Topper en Jootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jongens ik stop er even mee. Dit is zo'n moment waarin ik de wanhoop voel komen en dan gaat het vaak mis. Over een tijdje kan ik het 'plagen' misschien wel aan. Maar ik wilde zo graag even serieus over dingen praten. Ik ben nog niet in staat om luchtig over alledaagse dingen te praten. Dat lukt mij ook met de buurvrouw. Maar over mijn drankprobleem kan ik met haar niet praten. Dus bedankt voor jullie moeite. Even koffiepauze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Mups Volgens mij wordt het heerlijk vandaag. Moet zelf nog wel bedenken wat ik ga doen. Misschien langs pa ofzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ha Top en Joo, het is idd lastig, maar jullie moeten het zo zien dat als je op een berichtje reageerd dit onderaan de lijst komt te staan. als je dat berichtje erbij wilt hebben en daaronder je antwoord druk je op Quote onderaan dat bericht en zet je je antwoord eronder. Komt zeker voor elkaar zelfs mij is het gelukt binnen een paar weken ;-) Welkom hier en heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Sorry, op het moment dat ik dus bovenstaande schrijf en wil stoppen, zie ik ineens weer antwoorden. pffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Zo fel heb ik nu ook weer niet geplaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper, ik dacht dat het al gezegd was. Je mag hier gerust over je alcoholprobleem praten hoor. Dat doen wij zelf ook regelmatig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 gaby ik heb wel een heel hoog uur tarief hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden