Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 november 2011

Gunn

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 480
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat komt Jo omdat de meeste van ons hier al langer zijn.

Jij bent hier nieuw en als je vragen hebt over hoe te werk gaan ivm het niet of afbouwen van het drinken van alcohol, ben je toch wel aan het juiste adres hoor

We zijn allemaal een keertje begonnen hier en na verloop van tijd ga je ook andere dingen zeggen om het contact toch met elkaar te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jootje, dit is de ditjes en datjes dagdraad, een soort virituele huiskamer zeg maar...

als iemand moeilijkheden heeft met drank, kan je hier om hulp vragen, soms moet je even SCHREEUWEN als het druk is, zodat men niet over je heen leest ;)

verder zijn er velen draadjes alcoholgerelateerd, daar wordt wat specifieker op de materie ingegaan, het is even zoeken, verder is er ook een ''wie is wie'' draad, als je wilt kun je jezelf daar even voorstellen, daar kun je aangeven wat je wilt, stoppen of minderen, en of dat je al een plan hebt, of daar hulp bij wilt etc... wat er ook maar speelt bij jou, ik neem aan dat je ADB (= alcohol de baas) wilt worden? dus misschien kun je vertellen waarbij we je eventueel kunnen helpen?

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben pas dinsdag gestopt, dus inderdaad een beetje pril. Maar heb het wel al honderd keer geprobeerd.En het lukt me nooit. Heb nu refusal gekregen en chloordiazeproxide.

Ben nu voor de vierde dag bezig en voel me dezemorgen bv. slechter als dat ik gedronken heb.

Is dat normaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hoor Jootje, de halleluja verhalen zijn er bij sommigen direct bij anderen duurt dat langer, ik heb nog wel dagen dat ik wakker wordt en het idee heb een krat bier en 2 pakjes sigaretten te hebben gerookt, zo brak voel ik me dan, en dat heb ik dan niet gedaan he, heel frustrerend....

Refusal is een goed hulpmiddel, velen gebruiken het hier, ik raad je met klem aan om hier NIET doorheen te gaan drinken, is linke soep

chloordiazeproxide, ken ik niet, is dat een kalmeringsmiddel?

maar je zit al op de 4e dag, het begin is er :) hier zijn mensen die al jaren droog staan, en ik heb nog niemand gelezen die er trots op is dat ie weer is gaan drinken, dus je bent op de goede weg, honderd keer mislukt, misschien de 101ste keer dat het wel gaat lukken!!!

vallen en opstaan, het blijft een rotverslaving, maar ik neem aan dat je de HA (=huisarts) ingeschakeld hebt, heb je nog meer hulp? AA of on line behandeling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...