witte Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Alle twee je vragen moet ik met ja beantwoorden. Maar komt wel goed hoor... Lief dat je het nog weet trouwens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik ga ook slapen. Op naar een nieuwe "droge" dag. Weltrusten allemaal en bdankt alvast voor de steun en het praten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Truste Jootje:lips: Ohhhh ik vergeet wijffie helemaal een roos te geven want ik bedoel das toch wel een hele tijd geleden he wijffie dat je zo goed jezelf in control had met een optreden. Hou vol zou ik zegge.... Deze is voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 sweltrusten akelei:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Duhhh t kwartje valt nu pas. Ik snapte je ff niet met je vit B haha Maar nu wel hoor. Nou slaap lekker dan Akelei en maak morgen je week vol zou ik zegge;) Je kunt t gerust, zolang je hier af en toe ff je inbreng naar toe komt brengen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Even om een hoekje piepen! Heb het de laatste 2 dagen zo druk gehad, dat ik wel een dag nodig zal hebben om bij te lezen! Ben vanavond keurig ADB gebleven!! Ik lees nog even. en dan duik ik mijn bed in! Truste Frummels!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden