Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 jeete Albert, waar laat je dat. Mijn bord friet is op, ik plof. Maar ja, volgens jullie helpt het. En........er staat een pak light drank naast me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 ze liggen nu alle 3 in coma, great!! ik denk dat ik ze maar alle 3 laat liggen zoek het uit of zo! ga ik straks gewoon zelf lekker te bed doe ik het licht uit in de woonkamer eigenlijk wel een goed plan ook weer niet, andere ouders straks ongerust waar hun kind blijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: JootjeIk zit me ook al weer heel de avond vol te eten. Heb al kibbeling op en zit nu aan de kaas en worst met een glaasje crystal clearquote> Heej, ook nieuweling, maar je redt het blijkbaar. Top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Topper Originally posted by: JootjeIk zit me ook al weer heel de avond vol te eten. Heb al kibbeling op en zit nu aan de kaas en worst met een glaasje crystal clearquote> Heej, ook nieuweling, maar je redt het blijkbaar. Topquote> is nog maar vier dagen en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Shahireze liggen nu alle 3 in coma, great!!ik denk dat ik ze maar alle 3 laat liggenzoek het uit of zo!ga ik straks gewoon zelf lekker te beddoe ik het licht uit in de woonkamer eigenlijk wel een goed planook weer niet, andere ouders straks ongerust waar hun kind blijft!quote> Ligt mijn zoon er niet tussen? Ik kreeg deze week bericht van school dat hij betrapt was op blowen. Fijn weer. Ook hier houdt het nooit op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper je leert het al lees ik:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Lastig Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 ik ben niet gestopt nog. Probeer eerst minder te drinken. Vandaag dus niks en morgen zie ik wel weer. Maar ik probeer het niet te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper, woon je in Noord Holland? Zou dan best kunnen zijn als je bij de kaasstad woont! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ja hoor Topper dat er ook maar bij hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoTopper je leert het al lees ik:present:quote> af en toe zit ik nog lang naar een blanco vlak te turen, hoe ik dan weer bij het verhaal kom weet ik nog steeds niet. Ik dus op aller knopjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Schrijven is ook een kunst. Ik bedoel: ik druk dus op allerlei knopjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: ShahireTopper, woon je in Noord Holland? Zou dan best kunnen zijn als je bij de kaasstad woont!quote> Huh???? bij de kaasstad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper blond en niet goed in topografie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: TopperSchrijven is ook een kunst. Ik bedoel: ik druk dus op allerlei knopjesquote> we hadden het al begrepen hoor;) soms typen we allemaal wel es wat verkeerds, als je bij je eigen berichten kijkt onderaan staat daar bewerken bij, door daar op te klikken kun je je bericht herstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Nou ik ben niet blond, en mijn topo is ok, maar begreep je antwoord niet. Ben nog niet zolang geleden in twee kaassteden geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 dank je Albert. Btw, waar haal je die smileys vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper, je niet meteen aangevallen voelen hoor, dat was niet de bedoeling, je vroeg of je kind erbij zou kunnen zitten qua blowen...zodoende mijn vraag of je in NH woont en bij de kaasstad!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Topperdank je Albert. Btw, waar haal je die smileys vandaan?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Jootje Originally posted by: Topperdank je Albert. Btw, waar haal je die smileys vandaan?quote> quote> boven aan het bericht wat je intypt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 http://pinklotus.org/-%20KY%20...a%20vuurademhaling.htm deze ademhaling schijnt ook te helpen bij afkicken ,lees ik net, dacht , ik deel het hier even, misschien heeft iemand er iets aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Als je een bericht typt Topper staat er boven in dat schermpje selecteer emoticon, daar staan de smileys geschreven in het engels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hé Hannah, ook nog laat op pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Oh kijk weer iets geleerd Ik typte de berichten onder het laatste bericht. Bij snel antwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden