snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoMup, kun je niet gewoon timmeren?quote> op iemand timmeren helpt beter denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goedemiddag, ik was toch even ingelogd dus even 'hallo' zeggen nog niets bijgelezen dus weet niet of ik ergens in val. Snoeppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Snoeppie quote> snoeppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ontgaat me iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 nee hoor...heb weer een bui..gaat weer niet zoals ik het in gedachten had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Oke, het loopt inderdaad niet altijd zoals we hopen of willen als we dat eens voor het zeggen konden hebben!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Net even lekker de deur uitgeweest kom ik thuis loop ik ineens weer met m'n ziel onder m'n arm totaal geen puf om hier maar iets te ondernemen misschien vanavond maar eens lekker staan kokkerellen even gedachte op nul actief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Welkom Jootje Ik moet zeggen, je ziet er goed uit schrok even van je naam een vriendin van mij heette zo, kon ook lekker drinken helaas nu 1,5 overleden, niet door de drank hoor! succes bij je strijd tegen de alcohol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 KWARTET!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Sha:heart: Ben zo blij dat je er even weer bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper, ook van harte WELKOM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hey AR ja, met mij kun je vele kanten op nu alleen nog de goeie kant nee hoor, ik ben ermee bezig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Snoepje, als ik kwaad ben op iemand om wat hij/zij doet, dan ben ik eerst kwaad op diegene, dan kwaad op mezelf omdat ik me niet zo moet aanstellen om kwaad te worden. Als ik die 2 kwaadheden nou ff met rust laat, gewoon ok ik mag kwaad zijn, niet kwaad daarom worden. Dan kom ik wat tot rust en merk ik dat ik eigenlijk verdrietig ben, want ik voel me in de steek gelaten. Dan dat gevoel weer accepteren, ok ik voel me verdrietig, in de steek gelaten etc, ok dat mag ook, ik mag me best ff verdrietig voelen. Als ik me dan verdrietig voel, wordt de kwaadheid al minder. Als ik dan ff lekker verdrietig ben geweest is de kwaadheid naar die ander en mezelf al bijna weg, want eigenlijk was ik niet kwaad maar verdrietig. Als ik dat weer snap ben ik niet meer boos op diegene waar ik kwaad op was en ook niet meer boos op mezelf, ik vergeef mezelf dat ik kwaad werd en die ander neem ik zijn actie ook niet meer kwalijk want die was best te begrijpen en niet gericht erop om mij boos of verdrietig te maken. Ben ik door die fases heen van kwaad - naar verdriet - naar het mezelf of een ander niet kwalijk nemen, dan is er weer ruimte voor: ok en wat ga ik nu eens doen. Het ligt dan niet meer bij een ander maar wat kan ik zelf doen en dan ga ik iets doen wat ik leuk vind of iets wat goed voor mij is. Ik heb dan losgelaten dat hoe ik me voel bij die ander ligt maar ben weer terug bij m’n eigen gevoel. Ik hoef me niet meer machteloos te voelen over een situatie of over m’n gevoel want ik heb het zelf weer in de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Dat weet ik toch Sha;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hoi Dhen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Snoepje, ik heb net even een klein stukje (eigenlijk van jou ) snel zitten terug lezen toch zou jij eens moeten gaan kijken of je af en toe iets kan regelen jouw zoon een hele middag bij een vriendje en andersom ook er zijn wellicht moeders die dat ook best willen maar ook denken niemand te hebben ik denk dat het voor jou heel goed zou zijn om af een toe een dag voor jezelf te nemen en door de week een keer laten overblijven?? heb je ook je handen even vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ha die AR :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Verder ben ik stapelgek op spruiten en ik ga ze dus vanavond ook eten maar ik haat het schoonmaken er van dus dat ga ik maar even doen want ik blijf uitstellen. Kom zo nog even kijken hier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 dhen ik was in principe kwaad op me kind van 7 heel erg..en niet omdat hij niet met mijn mee wil want ik wil best alleen..maar kan niet alleen want ik heb geen oppas en kan best begrijpen dat hij lekker buiten wil spelen met zijn vriendjes en omdat ik besef dat ik heel kinderachtig bezig ben wordt ik inderdaad nog kwader maar het duurt gewoon telang bij mijn maar ga het proberen los te laten voordat de rest van de dag ook verziekt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 ok Snoepje, succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 sha eerlijk gezegd heb ik heus wel tijd voor mezelf maar het gaat erom dat het moet gaan op het moment hoe ik het wil kan morgen ook naar de stad als ik dat zou willen maar nee had het vandaag in me hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Nee AR, soms moet er geboord worden. Jeetjemeneetje, ik had overal al drie keer gekeken. Echt! Toch gevonden. :$ Mijn vogeltjes kunnen komende winter weer allerlei lekkere hapjes komen halen want de voergevalletjes hangen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Tjaaaa Snoep, en wat jij in je koppie hebt heb je niet je kont hè!! Maar ik kan me er wel degelijk iets bij voorstellen. Ik had mij gisteravond voorgenomen niet meer de deur uit te hoeven komt zoonlief om 19.30 aan of we even om 21.30 nog ergens heen kunnen fietsen om iemand op te halen pardon????? flipte bijna de pan uit, bij het idee al, maar uiteindelijk hebben we het rustig kunnen oplossen: niet van dit soort afspraken maken buiten mijn weten om!!! en laat die vriend maar eens overdag komen, weet hij meteen waar het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 ja dat flippen..herken ik heel goed waarom ben ik nou niet zo lieve rustige moeder en normaal had het nu over geweest want als ik naar de klok kijk had ik nu lekker een glas in geschonken die weekenden blijven gewoon meoilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Voor jou blijven die weekenden moeilijk, ik weet het jammer dat we niet hier online een spel kunnen doen meteen een invulling voor de moeilijke uurtjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden