Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper je kunt in elk vakje op beantwoorden drukken, maar het bericht verschijnt altijd als laatste op de pagina, dus het blijft inderdaad even zoeken, een pb (=persoonlijk bericht) kun je sturen door op iemands bericht te gaan staan en dan op het 3e icoontje rechts te drukken, dan verstuur je alleen een e-mail naar diegene, die kunnen de anderen dan ook niet lezen, ik zal je even een pb sturen, zie je hoe het werkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik was van plan nog weer in de tuin aan het werk te gaan. Maar mijn kliko zit al vol met blad. Ik kan de rest natuurlijk in de gijze bak gooien maar daar ben ik te netjes voor. Tuinmeubilair moet nog wel een sopje en dan kan dat in de schuur voor de komende maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper, maak het jezelf niet zo moeilijk, vraag wat je wilt en we antwoorden heus wel Plagen zullen we wel even laten tot je weet hoe dit in elkaar steekt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jij weet al wat te doen Mups. Ik zou hetzelfde kunnen doen. De struik in de tuin is vannacht al zijn blad kwijtgespeeld lijk wel. Anderzijds zijn rottende bladeren weer goed voor de ondergrond denk ik dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Mupke, ik was ook altijd zo netjes met mijn kliko's en scheiden, en wat denk je, ik heb geen kliko meer voor groenafval, enkel voor rest (=dus alles) en papier, terwijl het dorp hier een eindje verder op, nog wel groen/rest/plastic en papier scheidt, voor nu komt dus alleen het papier appart, dus je kan het met een gerust hart in je grijze bak gooien hoor, of graaf een gat in je tuin en doe het daarin = goede compost, je kan het natuurlijk ook laten liggen, als je geen zin meer hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 fleur lui mens;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: snoepjegabyik heb wel een heel hoog uur tarief hoorquote> maar Snoep, als je bij mij aan de gang gaat, zie je echt resultaat hoor, en dat geeft toch een voldaan gevoel, dat je iets voor een ander mag doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Lui en o zo lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Gaby Originally posted by: snoepjegabyik heb wel een heel hoog uur tarief hoorquote> maar Snoep, als je bij mij aan de gang gaat, zie je echt resultaat hoor, en dat geeft toch een voldaan gevoel, dat je iets voor een ander mag doen quote> voor niks gaat de zon op:rose:als ik een voldaan gevoel wil..ga ik wel wat eten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: TopperSorry, op het moment dat ik dus bovenstaande schrijf en wil stoppen, zie ik ineens weer antwoorden. pffffffffffffffffffffffquote> ik ben ook nog maar aan het proberen hoor topper. even volhouden. misschien kunnen we elkaar helpen.ik ben ook nog in de fase dat ik er over moet praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 voor niks gaat de zon op:rose: als ik een voldaan gevoel wil..ga ik wel wat eten;)quote> :D Touché Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ben ik weer, met koffie. Kan toch nog niet stoppen. Oh Jootje , ook ik wil er zo graag over praten, hoe kunnen wij elkaar dan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Gabyje kan het natuurlijk ook laten liggen, als je geen zin meer hebt quote> . Ik heb er wel zin in hoor. Lekker even buiten bezig zijn. Een gat in de tuin graven????????????? Raar mens ben jij. Buiten zijn alla, maar graven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ben best wel wanhopig, als ik dit zelf teruglees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 oke, oke.......... ga ik wel wat doen......... zelluf........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 had vandaag het plan om lekker de stad in te gaan met de jongste maar wat gebeurd er..vriendje staat aan de deur..kom je buiten spelen ...nee want wij gaan zo even naar de stad...nee ik wil niet naar de stad ik wil buiten spelen .....en daar zit ik dan weer binnen..begrijp hem wel dat die niet naar de stad wil...maar ik wil er ook wel eens uit... en dan komt die duivelse bui weer opzetten die me dan heel de dag weer in zijn greep houd..omdat het niet gaat hoe ik wil en nu is de vraag hoe raak ik die bui nu kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: TopperBen best wel wanhopig, als ik dit zelf terugleesquote> Denk je dat ik niet wanhpig ben. voel me een complete looser.Maar dan moeten we er toch iets aan doen.En ik weet dat in de put gaan zitten niet helpt, dan wordt het erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Herkenbare klanken, dat is het enige wat ik nu tegen je kan zeggen snoepje. Dit zou een van mijn vele vragen kunnen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Snoepje, dan ga je toch zonder je kind lekker de stad in? Wat leuks voor jezelf kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Spijtig dat je zo ver weg woont Snoepje. Anders konden we samen naar de stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: fleurtjeSpijtig dat je zo ver weg woont Snoepje. Anders konden we samen naar de stad.quote> Ik ben gisteren al geweest. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 En nu ben ik blut. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 jootje en topper natuurlijk zijn jullie wanhopig en moet je hier je weg nog in vinden maar jullie kunnen wel heel veel aan elkaar hebben en heb je vragen,gewoon roepen..en stel je vraag je leert op een geven moment echt hier iedereen wel een beetje kennen maar gun het de tijd..gaat echt niet in 1 dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 tsja Snoep, poetsen bij mij wil je niet maar serieus, je vindt het dus lastig dat je plannen niet door gaan, ben je niet zo flexibel, of ben je nu geirriteerd dat hij liever buiten gaat spelen dan met jou op stap, (afwijzing) of is het je angst, dat je iets bedacht had voor vandaag en dat dat nu niet lukt, mij helpt het vaak om de oorzaak op te speuren, al wil ik die soms zelf helemaal niet zien :$ (want zo ben IK niet) en dan eerlijk te kijken wat me zo raakt,en waarom ik er zo in blijf hangen, wat levert dat me op? wat kan ik doen, zonder de boel te gaan over analyseren, want dat heb ik ook een tijd gedaan, en daar werd ik ook niet gelukkig van, was ik enkel in mezelf aan het graven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Jootje Originally posted by: TopperBen best wel wanhopig, als ik dit zelf terugleesquote> Denk je dat ik niet wanhpig ben. voel me een complete looser.Maar dan moeten we er toch iets aan doen.En ik weet dat in de put gaan zitten niet helpt, dan wordt het ergerquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden