fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Dat kan niet AR..dan was ik vast helemaal van slag geweest nu Moet ik jou komen wassen Gabs? :o
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Ik heb mij vorige week aangemeld bij het online hulpprogramma. Dat moet nog gaan lopen, heb tot nu toe alleen het alcoholschrift bijgehouden en een intake gehad
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 En nu zit ik weer in de frustratie door het falen van gisteravond
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Het lijkt op een soort chatten Topper je moet gewoon reageren op wat je wilt blijf maar vragen als je er niet uitkomt hoor
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Ja Topper ik begrijp daar ook niks van, ik zie niet wanneer iemand reageerd of zo. Dan moet je weer een andere pagina of zo openen
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Regelmatig klikken op 'laatst ongelezen' Topper. Onderaan je scherm
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Dat is jammer Topper, maar je moet niet in een dip gaan zitten, maar er weer tegen aan
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 mij wassen Fleur mmmmmmm............... dat mag ook maar ik dacht eigenlijk dat je met proper bedoelde dat je je hele huis aan kant had, gestofzuigd, gedweild, ramen gezeemd, plintjes afgenomen, vet van de keukenkastjes gekrabd en al dat soort dingen, kan ik ook wel wat hulp bij gebruiken
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Topper en Jo, F5 op je toetsenbord vernieuwd iedere keer de pagina
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Ben je gek Gabs??? :o...ik poets niet graag. Daar moet je bij Snoepje voor zijn. Die heeft zo een raar trekje . Heeft ze me zelf verteld.. Hand op mijn hart. Spijtig dat Jopie van het straat is want ik denk dat die je met vol overgave had gewassen :D . Moi is nogal preuts
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 ik heb nu op beantwoorden gedrukt. Kijken waar dit verhaal nu terecht komt. Maar Jootje, nogmaals, ik vind dit begin ook hartstikke moeilijk en hoop dat ik dit hier snel doorkrijg.
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Jootje en Topper, dit is ook een beetje chaotisch, het is een openbaar forum, en iedereen kan dus tikken wanneer hij/zij wil en waarover, zo lopen de verhaallijnen soms door elkaar heen, je hoeft dus niet te gaan zitten wachten op een antwoord, voor mij was het de eerste keer op een forum hier, en ik chatte ook nooit, dus heb daar ook aan moeten wennnen, maar het komt vanzelf!
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Topper, het gaat toch goed zo? ik kan je gewoon volgen hoor en Jo ook.
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 schattig of dommig? haha Het duizelt mij. Dacht gezellig mee te kletsen en vooral hulp te krijgen. Maar zelfs die F5 knop werkt niet. Hoe voelt dat?
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 bedankt voor de tip Fleur, ik ga meteen Snoepje vragen, die doet dat vast wel voor me, heerlijk en mezelf wassen vindt ik niet zo erg hoor, maar die andere huishoudelijke taken, daar ligt gewoon mijn talent niet zo, dat kunnen anderen veeeeeel beter , en zo heeft ieder zijn gave he
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Goed, dan ga ik ervoor. Het is al wat als iedereen mij volgen kan. Nu hoop ik straks nog iedereen te kunnen volgen.
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 hoe zetten jullie dat onderaan het bericht, wanneer je bent begonnen met stoppen???? Daar steeds een datum en dan iets van om ADB te blijven
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Topper vertel, waar heb je hulp bij nodig, wat kunnen we voor jou doen nu?
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Komt goed Topper, gun jezelf wat tijd;)
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Jo ik geef je even antwoord maar ik moet even kijken wat je moet doen om het uit te leggen
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Nou Gaby, je vraagt mij nu wat. Moet ik dan bij jou in het vak op beantwoorden drukken of onderaan de pagina?
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 okee. en die F5 knop werkt bij mij wel. nu zie ik de berichten steeds meteen gelukkig
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Topperschattig of dommig? haha Het duizelt mij. Dacht gezellig mee te kletsen en vooral hulp te krijgen. Maar zelfs die F5 knop werkt niet. Hoe voelt dat?quote> Ik voel er niets van Dommig? Neuh!!! Schattig
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden