Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 480
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

mij wassen Fleur :o

mmmmmmm............... dat mag ook :D

maar ik dacht eigenlijk dat je met proper bedoelde dat je je hele huis aan kant had, gestofzuigd, gedweild, ramen gezeemd, plintjes afgenomen, vet van de keukenkastjes gekrabd en al dat soort dingen, kan ik ook wel wat hulp bij gebruiken ;)

Geplaatst

Ben je gek Gabs??? :o :o...ik poets niet graag. Daar moet je bij Snoepje voor zijn. Die heeft zo een raar trekje :huh:. Heeft ze me zelf verteld..

Hand op mijn hart.

Spijtig dat Jopie van het straat is want ik denk dat die je met vol overgave had gewassen :D :D :D. Moi is nogal preuts

Geplaatst

ik heb nu op beantwoorden gedrukt. Kijken waar dit verhaal nu terecht komt.

Maar Jootje, nogmaals, ik vind dit begin ook hartstikke moeilijk en hoop dat ik dit hier snel doorkrijg.

Geplaatst

Jootje en Topper,

dit is ook een beetje chaotisch, het is een openbaar forum, en iedereen kan dus tikken wanneer hij/zij wil en waarover, zo lopen de verhaallijnen soms door elkaar heen, je hoeft dus niet te gaan zitten wachten op een antwoord, voor mij was het de eerste keer op een forum hier, en ik chatte ook nooit, dus heb daar ook aan moeten wennnen, maar het komt vanzelf!

Geplaatst

bedankt voor de tip Fleur, ik ga meteen Snoepje vragen, die doet dat vast wel voor me,

heerlijk :D

en mezelf wassen vindt ik niet zo erg hoor, maar die andere huishoudelijke taken, daar ligt gewoon mijn talent niet zo, dat kunnen anderen veeeeeel beter ,

en zo heeft ieder zijn gave he ;)

Geplaatst
Originally posted by: Topper
schattig of dommig? haha Het duizelt mij. Dacht gezellig mee te kletsen en vooral hulp te krijgen. Maar zelfs die F5 knop werkt niet. Hoe voelt dat?quote>

Ik voel er niets van ;)
Dommig? Neuh!!! Schattig :present:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...