Primula Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goedemorgen: Volgens mij is er nog geen dagpact? Ik voel nu al dat ik wel een pact kan gebruiken. Wie doet met me mee? Dagpact 5 november Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Die ene dag maakt niet zo veel uit toch Ik ben me nog ff aan het bedenken wat ik ga doen vandaag. Lekker luieren denk ik...wat een luxe weeral Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Grrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!! Fleurie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 DAGPACT 5 November Primula Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik doe mee Priem;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goedemorgen, hier heerlijk geslapen, 10 uur achter elkaar. Wat een weelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr terug Eerst een boke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Zo Tina:heart: da`s wel heel lekker misschien ga ik dat vanavond ook wel doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Houtje!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Wijfie ik duim voor je en kijk om een hoekie mee hoorB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Doet datte goe hé wijfie!! Je kan het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goeiemorgen allemaal.. Alle vroege vogels zijn alweer uitgevlogen.. Dus een beetje stil nu hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hoi Witte, ik vind het ook stil hier. Misschien word er ook uitgeslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Dat zou kunnen AR, maar het is ook zaterdag he.. Dus genoeg te doen meestal. Ik wil nog heel ff wakker worden bij de pc:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Nou ik ben al wakker hoor Witte, zit al aan mijn 6de bak koffie:$ en ben nu klaar met die koffie ik ga even douchen en zo en dan opruimen thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 hmm koffie das de enige verslaving die ik niet heb;) Dat lust ik echt niet. Fijne dag jij dan AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goedemorgen iedereen, ikke ook dagpact vandaag, straks de nacht op. I hate saturdaynights !!! Frits op hier en al druk bezig. Dit gaat het kalmste weekend worden in maanden voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Good for you Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 DAGPACT Primula Albert Wijfie Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 DAGPACT Primula Albert Wijfie Will Gaby Goedemorgen allen! ik doe ook mee aan het dagpact, beetje ontheemd gevoel hier, vandaag een week geleden dat ik N heb gezien, en ik heb een lange vrije dag voor me, het is hier nog wat mistig, maar de berichten zijn toch een zonnetje zo.... dus ff rustig wakker worden, diep ademen, zodat de onrust in mijn lijf wat minder wordt, en dan maar eens aan de poets hier, wil ook nog een kast uitruimen met oude studieboeken, kunnen wel weg, en wellicht nog wat rommellen in de tuin, de plannen zijn er, maar ik moet me er wel toe aanzetten!!! Fijne dag allemaal, en beterschap voor de zieken onder ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Welkom Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Dank AR, we maken er een fijn WE van hé Hoi Jootje, nieuw hier ??? Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goedemorgen allemaal, ik ben hier voor het eerst dus help me aub een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Vraag maar raak hoor Jo, daarvoor zijn we hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 hehe goede morgen Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden