Lenie Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 pfoei, ben er doorheen geworsteld. en inmiddels de helft al weer kwijt om te reageren..sjucht. even snel dweilen ( weer)...die teef van mij is loops geworden ..bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 lekker Sha....geniet er van straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 wijfie het was heel druk maar erg leuk en heerlijk weer sha..ik stuur je wel per pb in de hoeveelste minuut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 hallo allemaal , ik ben al klaar met eten. Chinees. lekker makkelijk. Hoe verstuur je eigenlijk zo'n PB??? Ben nog niet zo bekend hier met al deze termen, maar neem aan dat het een persoonlijk bericht is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hoe kun je nu je pb berichten exporteren? Ik zie het nergens meer staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Haha Snoep...dank je wel hoef ik niet verder te zoeken Lenie, de roti ga ik straks of vanavond pas maken ben nu bezig aan originele tomatensaus van Jamie 'Spaanse gehaktballetjes in tomatensaus' ruik je de knoflook niet?? perfect om in te vriezen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Snoep!!!! Ik heb jullie gezien!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Kijk je dan op Uitzending Gemist Sha? Niet dat ik Snoep kan spotten, maar ik wil de nieuwe Sinterklaas wel even zien. Hoe deed ie het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik wil Snoep natuurlijk ook wel zien :$ maar dat gaat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hallo Frummels! Ben weer boven water, theewater dan he? Ben echt snipperdesnipverkouden. Maar ja het leven gaat door... Eerst een poos in bed gelegen en toen mezelf naar de appie gesleurd, want ja, er moet wel wat te eten zijn in huis he? Eerst even koken, een gerecht wat ze hier gepofte poters noemen. Dat moet je niet elke dag eten, want dan ben je in no time 200 kilo ofzo. Maar dat is hier in november wel een streekgerecht. Het word gegeten met piccalilly, dat lust ik niet dus ik maak zelf knoflooksaus erbij. Moet alles nog bijlezen, ga ik straks doen. Even voor Oscar, ontzettend lief!!! Mensen, ik heb contact gehad, het is een kanjer! Mijn gevoel was dus niet goed, dat wilde ik even zeggen. Maar elk mens kan en mag fouten maken, dus ik hoop dat het me is vergeven. Tot later!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 gepofte poters, dat zijn vast aardappelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 of bonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 kent iemand mosterdstip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 kwartet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 lijkt me ook erg goed te doen Sha..hahaha eet smakelijk hoor... ik ga zo aan de gekookte witlof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 volgende keer ga ik voor 1 van de 8 want wie van de drie is me te weinig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Snoep!!!! ik wil je ook zien!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 ik ga aan de broodje bal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmokent iemand mosterdstip?quote> Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 mupke heb je nou nog geen face book???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Mup, ik heb ingetypt: gemist intocht sinterklaas en nu zoeken wie Snoep is Mupke je hebt 1.17 de tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmokent iemand mosterdstip?quote> neuh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Lenie, als je nu naar rechts kijkt..............zie je links niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 is dat dit AR? http://www.sillius.nl/groningana/receptmosterdstip.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: ShahireMup, ik heb ingetypt: gemist intocht sinterklaasen nu zoeken wie Snoep is Mupke je hebt 1.17 de tijd!quote> Bedankt Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden