Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Slaap wel :sun:Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ooohhh jeee, nou val ik door de mand he Muppie Ik heb geen idee wat het is zelfs... Ik kijk best wel weinig tv hoor. Aub, geen gebroken hartje voor mij hoor:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik ga slapen. Einde van dag 12 op naar morgen en fris en gezond weer op. Weltrusten allemaal en hopelijk tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Nee hoor, voor jou niet. Heb je nog iets leuks gedaan vandaag Witte? Of staat dat hier al ergens? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 weltrusten Jootje weer een dag droog! Ik ben lekker de stad in geweest vandaag Mup this girl likes to sjop op zn tijd... Redelijk geslaagd, was alleen een lamp die ik wilde hebben die was er niet, maar die is besteld dus daar moet ik vd week ff voor terug. Maar ik heb een heerlijke dag gehad dus Oei niet te lang typen anders is ze weer pleite hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik weet het weer. Je had wel verteld van het shoppen. En rotivellen. Had je de rest van de roti wel in huis dan of bewaar je die dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Nu ben ik wel pleite. welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik heb helemaal niks in huis, dus kan je nagaan hoe gek is het wel niet... Maar goed ik heb ze dus in de vriezer gedaan en als ik wat nodig heb dan kan ik t pakken... Moet ik nog roti gaan maken ook. Maarre Mup dit gebeurd niet vaak maar ik duikel mn bed in ben best wel moe en wil morgen vroeg op. Nu nog ff genieten van de mooie dagen zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 CHIPS weer verloren.... Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 tjah Witte je moet ook nooit je chips verliezen das dan wel weer zonde Meestal doen ze er daarom een zak omheen of had je daarom die lamp nodig om je chippies weer terug te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik ga iets doen wat ik al een paar weken uitstel dat is nu deze week eindelijk eens naar de huisarts gaan voor refusal…. want ik heb gisteravond toch een glas wijn gedronken en ik ben gewoon doodziek van mezelf dat het toch is mis gegaan terwijl ik juist dacht dat het net wat beter ging niet dus…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Sha, dat lijkt mij en strak plan., dat kan het gewoon niet. Dat geeft rust in je hoofd ik ben trots op je besluit, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: ShahireIk ga iets doen wat ik al een paar weken uitsteldat is nu deze week eindelijk eens naar de huisarts gaanvoor refusal….want ik heb gisteravond toch een glas wijn gedronkenen ik ben gewoon doodziek van mezelf dat het toch is mis gegaanterwijl ik juist dacht dat het net wat beter gingniet dus….quote> je zit op de verkeerde dag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: igor Originally posted by: ShahireIk ga iets doen wat ik al een paar weken uitsteldat is nu deze week eindelijk eens naar de huisarts gaanvoor refusal….want ik heb gisteravond toch een glas wijn gedronkenen ik ben gewoon doodziek van mezelf dat het toch is mis gegaanterwijl ik juist dacht dat het net wat beter gingniet dus….quote> je zit op de verkeerde dag:Dquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden