niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Het begin is er, Jootje...de kop is er af.... op weg naar een gelukkig en nuchter leven... en daarin kan drank geen rol spelen...toch niet actief.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ja ik ga het proberen. Maar nu ga ik eerst boodschappen doen en iets lekkers voor mezelf kopen. Dat heb ik wel verdiend, en hier bedoel ik geen drank mee. Maar iets om te eten en nog maar wat pakjes sigsretten om het weekend verder door te komen. Dag allemaal en misschien tot straks. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Het ga je goed, Jootje.... dag per dag he, niet vergeten hoor... als het moeilijk is, doe je het toch gewoon uur per uur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 jootje je moet er echt doorheen en het wordt echt makkelijker dacht ook dat ik gek werd in het begin zat ook hele dagen op het forum maar nu 10 maanden verder moet ik zeggen dat het een stuk beter gaat niet altijd natuurlijk..mis het ook en dat zal altijd zo blijven maar het leven zonder is toch beter dan met drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 hey bor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Middaaaaaaggg everybody Oe ist ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 den Will se.... met den Bazma ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: niwials het moeilijk is, doe je het toch gewoon uur per uur...quote> Hey niwi! Dat is een goeie! Ik heb dat een aantal keren gedaan sinds ik hier ben en dat kon ik!Dank je Je hebt me geholpen: zo ga ik het vanavond doen!!!! Als ik het afgelopen week kon, dat kan ik het vanavond ook, maar dan langer....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 nog steeds ziekies bor maar de verzorging is goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 goed van je, Beertje... als je het kon...dan kun je het nog...en zul je het langer kunnen ook.... dat kan toch ? geloof in eigen kunnen....en zelfvertrouwen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Wat mis je dan Snoep? Ik moet zeggen dat ik die ellende bepaald niet mis. Maar goed, ik heb het dan ook wel heel bont gemaakt..quote> als je het niet zou missen bor..heb je ook geen trek meer jij heb toch ook nog trek maar ook alles er om heen mis ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 En nu ga ik echt de dingen doen die ik moet doen. Alhoewel ik het doe-lijstje ingekort heb. Dus niet naar het dorp want alles wat op het boodschappenlijstje staat kan ook maandag. Maar nu ga ik de eetkeuken opruimen en gezellig maken. Vanvond vieren we hier de verjaardag van mijn moeder (haar huis is te klein voor 7 man). Met mijn gezin, mijn moeder uiteraard en mijn broer met zijn dochter. Ik wil er echt van genieten. NUCHTER. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Dank je niwi, je bent een kanjer Als je het niet erg vindt dan denk ik vanavond een paar keer aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 De Niwi sé, Bazma present hoor, ze doet het beter en beter. Het is echt niet te geloven. En zeggen dat ze nu misschien in een kleine urn had gezeten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: snoepjemaar ook alles er om heen mis ikquote> ik vind het eigenlijk niet zo aanlokkelijk in de goot... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Snoepie, beertje en borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Doe er je voordeel mee, Beertje.... ieder middel is geoorloofd om te stoppen met drinken.... tsja, Will.... misschien wordt zij weer speels ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 sommige dingen zijn zonder drank niet echt leuk meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ha niwi, speel niet meer vrees ik, maar opnieuw veel levendiger. Ze "is" er gewoon terug, snap je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ik ben benieuwd naar wat voorbeelden, snoepje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Will, ik ben zo blij voor je dat je je Lady nog wat langer mag koesteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 En nu, lieve mensen, ga ik echt mijn dingen doen. Ik kom me straks nog wel melden, hoop ik. Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 carnaval de weekenden feestjes lekker helemaal los gaan..kan ik niet meer zonder drank kon altijd zo lekker slap ouwehoeren met drank met een vriendin zulke dingen,,het is allemaal zo serieus nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Wijfie..... Ik weet helemaal niet wat er geschreven is. Mijn overleden moeder zei altijd; Kalmte zal je bewaren. Nu ga ik even liggen. Vanavond ga ik naar een concert van mijn ex!!!! Ben benieuwd! Dus ik ben er een poos niet. Will, Geniet van de tijd die je met Bazma hebt!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ik heb 1 nuchtere carnaval meegemaakt...dat is trouwens ook de enige waar ik nog iets van af weet....de overige keren zijn allemaal zwarte gaten... weekend/feestjes....als ik dan eens bedenk hoe ik de ochtenden daarop mis... en helemaal los gaan, deed ik ook,...zoveel gezopen dat ik niet meer wist van welke parochie ik was.... laat mij dan maar gewoon slap ouwehoeren met een kouwe cola.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden