Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Bij mij is het allemaal te laat, heb al honderd keer gezegd dat ik ging stoppen en verviel iedere keer weer in dezelfde gewoonten. En hij is het gewoon beu, en dat begrijp ik ook wel. Je kunt niet bezig blijven eens houd het op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 @Fleur Soms moet ik vechten, steeds vaker niet. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, dat vechten voelt echt niet fijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: JootjeBij mij is het allemaal te laat, heb al honderd keer gezegd dat ik ging stoppen en verviel iedere keer weer in dezelfde gewoonten. En hij is het gewoon beu, en dat begrijp ik ook wel.Je kunt niet bezig blijven eens houd het op.quote> Wat erg voor je Jootje.... Ik lees het bij meerdere hier, geloof ik?Drank maakt echt dingen kapot, en niet alleen je eigen lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik hoop dat ik op tijd ben....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Jootje, denk je dat je nog een kans krijgt van hem, als het dit keer echt lukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 jootje mijn ex en ik zijn ook naar 19 jaat uit elkaar..gescheiden..3 jaar geleden en toch hebben we mekaar weer gevonden..soms heel moeilijk zijn wat dingen gebeurt van mijn kant.. maar we hebben nu een latrelatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ja ik hoop het ook voor je. Je gooit zoveel mooie en leuke dingen weg als je drinkt. Geen besef en tijd meer voor anderen, alleen maar aan jezelf denken en hoe snel je kunt scoren. Want dan voel je je goed, (denk Je). Maar alles is schijn en later heb je overal spijt van en dat moet je VOOR zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Wat fijn Snoep! Zie Jootje, misschien komt het bij jou ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: BeertjeJootje, denk je dat je nog een kans krijgt van hem, als het dit keer echt lukt?quote> Nee, heb al zoveel kansen gehad. Ik heb zoveel beloftes gedaan , dat ik het zelf niet meer weet. Het is over en uit. Helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: JootjeJa ik hoop het ook voor je. Je gooit zoveel mooie en leuke dingen weg als je drinkt.Geen besef en tijd meer voor anderen, alleen maar aan jezelf denken en hoe snel je kunt scoren. Want dan voel je je goed, (denk Je).Maar alles is schijn en later heb je overal spijt van en dat moet je VOOR zijn.quote> Je hebt ZO'N gelijk.... het is toch idioot dat je 's avonds geen email meer durft te beantwoorden omdat je bang bent fouten te maken. Of nog iemand bellen uit angst dat die het kan horen.Ik kan niet meer leven met dat schaamtegevoel wat dat bij me veroorzaakt. En tegenwoordig ga ik helder naar bed, nou ja, de meeste dagen dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Jootje, ik woonde niet samen met N, en onze relatie was erg moeizaam, dus ergens voelt het als een ''last'' die van mijn schouders is afgevallen, en soms mis ik hem heel erg, of het ooit nog goedkomt? Wie weet, maar momenteel kan ik ook dat naast me neerleggen, het is zoals het is, en ik heb opeens geduld ik vul niets meer in voor de ander, en probeer zoveel mogelijk het bij mezelf te houden, en N is een blower, en dat doe ik dan weer niet, daarentegen dronk hij niet, dus dat was voor mij een voordeel, maar ik haatte dat blowen van hem, en de leugens daaromheen, en verder vraag ik me steeds vaker af, of ik wel in de wieg ben gelegd voor relaties? jouw relatie is stuk door de drank? heb ik in het verleden ook meegemaakt, maar ik koos dan echt voor de drank (toen kwam ik nog in de kroeg) zat manlief te wachten met het eten, en bleef ik in de kroeg met mijn ''vrienden'', gek genoeg vindt jij nu wel de kracht om te stoppen, is dat omdat je stiekem hoopt dat hij bij je terugkomt? of is de befaamde knop nu om? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: Jootje Originally posted by: BeertjeJootje, denk je dat je nog een kans krijgt van hem, als het dit keer echt lukt?quote> Nee, heb al zoveel kansen gehad. Ik heb zoveel beloftes gedaan , dat ik het zelf niet meer weet. Het is over en uit. Helaasquote> ik heb echt mijn ex iets heel ergs aan gedaan..meer kan ik er niet over zeggenmaar als je eenmaal uit elkaar bent dan ga je mekaar pas missennu wonen nog bij elkaar,,dus zeg nooit ...nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: Jootje Originally posted by: BeertjeJootje, denk je dat je nog een kans krijgt van hem, als het dit keer echt lukt?quote> Nee, heb al zoveel kansen gehad. Ik heb zoveel beloftes gedaan , dat ik het zelf niet meer weet. Het is over en uit. Helaasquote> Dat vind ik heel erg naar voor je. Maar ik ben een vreselijke optimist............ Dus ik hoop op het beste voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 goedemiddag frummers, vandaag kan ik ook maar weer geen reden, uitvlucht of smoes verzinnen om mezelf naar de vaantjes te helpen met drank.... het is het allemaal niet waard, denk ik dan.... het leven is zo mooi als ik niet meer hoef te drinken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: niwihet leven is zo mooi als ik niet meer hoef te drinken....quote> that's the spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 en dan dag per dag, Gaby...vandaag drink ik niet... zo kan ik de dagen aan elkaar rijgen.... en geen uitvluchten van...ja maar dit en ja maar dat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Dat dag voor dag, dat heb ik hier zo vaak gehoord. Kijk, dat wil ik nu ook leren..... Gezien wat ik eerder schreef over gisteren en vanavond, zou vandaag zomaar eens zo'n dag kunnen/moeten worden?! Ik ben even weg, mijn dochter is flauw gevallen, daar moet eten in. En bij mij ook ondertussen... Tot later, hoop ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Het ga je goed, Beer(tje) bewust er mee bezig blijven....waakzaamheid.... dag per dag...alleen vandaag dus.... en minderen ging voor mij niet....een gedoseerde verslaving bestaat niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik weet het allemaal niet meer. Het is mijn hoofd ook altijd wel rustig als hij er niet is. Hij gaat nu iedere avond op stap en komt dronken thuis. Echte steun is het niet. Hij heeft het er volgens mij ook moeilijk mee. Want normaal is hij helemaal niet zo'n uigaander en drinker. En nu kan het niet op. Drie dagen in het weekend. Dus ben wel blij dat ie vanavond in zijn nieuwe stulpje slaapt en ik weer rust zal hebben. Want dat is volgens mij op dit moment heel erg nodig voor mij. Ik ben een hele erge binnenvetter en ben heel rustig en kalm van mezelf. Zelfs niet zo'n prater. Nu gaat dat eigenlijk toch iets beter zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 alles gaat beter zonder drank, Jootje... dat spul is nog nooit een oplossing geweest... voor welk probleem dan ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Weet ik. Maar kan me mijn leven geheel zonder alcohol nog steeds niet voorstellen. Ik heb volgens mij al vanaf mijn 16e gedronken. En weet niet beter, of het hoort er bij. Tot dat het een verslaving werd.Op den duur gewoon iedere dag. En ik vond het toen nog leuk ook. Ik ben de weg gewoon wat kwijt. Zie ook mijn (kroeg) "vrienden" niet meer. En we hebben zoveel lol gehad. Zit nu hele dagen alleen thuis. Met mijn stomme thee, mijn iegen ongelukkig te roken. Soms een pakje per dag. Terwijl ik voor het stoppen met alcohol op ongeveer twee sigaretten per dag zat. RAAR HÉ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ik kan me een leven MET alcohol niet meer voorstellen, Jootje... waarom zou ik dat spul nog willen wat me te gronde richt ?. ik heb ook totaal geen behoefte aan die kroegvrienden, want zij wilden toch maar 1 ding....dus als ik zou moeten drinken om daar vriendjes mee te zijn...dan maar niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Hoe lang ben jij gestopt niwi?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 op 18 februari van dit jaar....was dat 23 jaar, Jootje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Jeetje mina. Wat goed. Ja dan snap ik je reactie. Ik ben nog maar net begonnen. (WEEEEEEEEEER) Maar heb het in ieder geval nog nooit 17 dagen vol gehouden. Dus voor mij al een prestatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden