Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 november 2011

Marc

Aanbevolen berichten

Het is inderdaad zoals Wijfie zegt Jootje. Het is een pak wennen in het begin. De eerste keer dat ik vakantie had kon ik er helemaal niet van genieten. Nu heb ik er nauwelijks problemen mee. Als dochter er niet is, trekt het soms nog wel eens aan me maar over het algemeen heb ik er echt geen probleem mee mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 403
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

komen af en toe wel heel beschamende dingen naar boven die alcohol gerelateerd zijn,

verslaafd , goh wat heeft me dat lang geduurd voor ik dat aan mezelf durfde toe te geven,

ik was alles behalve dat...

je mocht me alles afnemen ,behalve mijn bier.....

bier was mijn grootste vriend, het doet zeer dat ie vriendschap kapot is,

nu nieuwe vrienden zoeken!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Tjee, ik ben een dag niet op het forum en heb wat gemist geloof ik....

Ik denk dat ik wellicht blij ben dat ik het niet gelezen heb en ook niet terug kan lezen...De moderator heeft het druk gehad :huh:

Nou, nieuwe dag, nieuwe kansen, zullen we dan maar zeggen?

Geldt ook voor mij, het ging fout gisteravond, ik baal verschrikkelijk...... :$

Mijn puberzoon was als vanouds op dreef en joeg me zo de gordijnen in, en dat is mijn valkuil.

Vanavond een etentje hier thuis, dus op naar de volgende uitdaging... Ik zet de fles helemaal aan de andere kant van de tafel!

Eigenlijk zou ik van mijn rookvrije huis ook een wijnvrij huis moeten maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
gaby

even gezocht..maar gevonden..ja is aan vernieuwing toe
mooi huis verders hoorquote>

ja heb ook de foto's even bekeken, al een hoop veranderd hoor, ten goede!! voor en achter tuin, huiskamer, ha kon het al bijna niet meer terug, en nu de badkamer, nog even en ik wil het huis niet meer uit haha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
Jootje, vreselijk he die weekenden,
ik weet het, ik lag vaak hele dagen in bed om de tijd maar om te laten gaan,
en ik ben er nog niet helemaal hoor, ik weet nog niet goed mijn tijd in te vullen,

ja ja ik weet dat ik de ramen moet zemen, maar geen zin in!quote>

Hoi Gaby,

bij je berichten staat 1-11-2011 begin van een nieuwe start.
Ben je toen gestopt met drinken??
Is één dag eerder als mij.
Ik moet trouwens ook de ramen zemen , heb de glasgordijntjes er al vanf en ga ze zo wassen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jootje heb 26 oktober voor het laatst gedronken, 1 november verbrak N de relatie met mij, dus dat was een eind, maar ook een nieuw begin,

het is maar hoe je het wilt zien he ;)

maar omdat het zo'n mooie datum was, zei men me hier op het forum er iets mee te doen, vandaar mijn onderschrift!

maar kwam 5 jaar geleden voor de eerste keer bij de AA hoor :$

mmmm jij gaat dus de ramen zemen, misschien moet ik dan ook maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: tinkerbelle
begrijp dat hier bewust of onbewust hele nare dingen gezegt zijn gister op het forum,ben wel een zg.nieuwkomer,maar net zoals veel verslaafden hypersensitief,dat ik mezelf elke keer opnieuw meldde was voor mezelf ,hoopte dat ik er wat aan zou hebben.
Maar voel weinig respons ,en als het hier persoonlijke vetes uitgevochten worden,pass ik echt!
Probeer alles in te lezen...en mezelf te verplaatsen in andermands gevoelens,maar kan er niks mee ,quote>

Ach Tinkerbelle, op mijn bericht is ook nog niet gereageerd. Maar soms zijn sommigen even weg, of, wat ook kan, weten ze niet gelijk hoe te reageren. Mijn bericht lokt dat misschien ook niet uit, was ook even mijn frustratie over mezelf van me af aan het schrijven.
Ik ben ook net hier, dus moet ook nog "inkomen" en leren hoe het werkt.....

Maar, ik geloof wel dat je hier respons krijgt, heb ik al een paar keer gehad. En dan voelt het goed :)
Dus kom op, het komt goed :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gaby

Ik ben nog niet toe aan een wijnvrij huis, maar het zou in de toekomst zomaar kunnen...!

Ik ben soms, ik durf het haast niet te zeggen, jaloers op diegenen hier, die helemaal gestopt zijn. Op dit moment wacht ik nog steeds op mijn begeleider. Die heb ik heel hard nodig..... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby, mijn vriend vertrekt vanavond naar zijn nieuwe appartement, we zijn dan ook voorgoed uit elkaar, na 19 jaar. Mede door mijn drankgebruik.

Dus moet nu ook aan een nieuwe strat gaan beginnen. En dat begint dan morgen denk ik.

Alhoewel ik eigenlijk al van 2 november voor MEZELF bezig ben.

Zal nu de komende tijd wel moeilijk worden.

Hoe red jij je zonder N?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
beertje

maar waarom heb je drank in huis als je weet dat je er nog niet mee om kan gaan???quote>

Snoep, ik probeer te minderen.... En dat lukte deze week eigenlijk best goed.. Je hebt hoogst waarschijnlijk helemaal gelijk. In ieder geval heb ik al jaren geen sterke drank meer in huis en dat komt er ook niet, zelfs niet voor visite!

Ik ben gewoon een beginner en moet nog heel erg veel leren.......
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...