fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Snoepje? Ik heb beet!!! Marc wil me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ja dat kwam even als eerst bij me op. Niet getrouwd, maar toch verbonden. Da's mooier hee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Jootje, gaat ie nog steeds voorspoedig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: fleurtjeSnoepje? Ik heb beet!!!Marc wil me quote> zal ik hem eerst even keuren dan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Dat is waar Jootje, we zijn inderdaad op een bepaalde manier verbonden met elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ik vind wel als je het niet met iemand eens bent je kritiek mag geven en je eigen mening mag zeggen maar wel op een nette manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Doe maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: fleurtjeDoe maar quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: fleurtjeDoe maar quote> heb natuurlijk een hoop ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 meneer van badkamer is geweest, vond mijn badkamer maar antiek (ja duh, wil niet voor niets een andere ) vanmiddag met deze meneer naar de groothandel, om wc, wasbak en douchewand en tegels, radiator e.d uit te zoeken, en dan kan het gaan gebeuren meneer rookt shag, dat kon ik duidelijk ruiken, bah wat vies, zette me meteen weer aan het denken, ik rook af en toe weer sinds dat gedoe met N (alsof dat een excuus is Gabs ) wel buiten, want ik vindt het stinken, en nu ook stiekem, maar ook weer klaar mee. Wordt nog braaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Owh kon ff niet volgen Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 en gaby is het een leuke badkamer meneer?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Gaat die meneer met je winkelen Gabs?? Kost dat je geen hoop centen. Zulke mannen betaal je toch per uur of zit dat mee in de afspraak? Ik wist niet eens dat zoiets kon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ehm........ laat ik het zo stellen Snoep , het is vast een hele goede badkamer meneer, maar verder zou ik niet willen gaan haha Goedzo Wijffie, zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: fleurtjeGaat die meneer met je winkelen Gabs?? Kost dat je geen hoop centen. Zulke mannen betaal je toch per uur of zit dat mee in de afspraak? Ik wist niet eens dat zoiets konquote> fleur je kan ook mannen huren voor andere dingen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: GabyJootje, gaat ie nog steeds voorspoedig?quote> Ja alles gaat nog steeds goed . gelukkig.Ben hier vaak, omdat ik me nogal verveel. Heb vandaag wel al van alles gedaan , maar weet nu niets meer.Nog twee dagen en dan kan ik weer gewoon gaan werken en is dat rot weekend weer voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Marc is danig stil geworden van jou keuring moet ik zeggen Snoep..Wist niet dat je dat effect op mannen had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Begrijp me niet verkeerd wijfie. Ik heb het helemaal niet met steken onder water en oude koeien uit de sloot halen Maar dat staat los van het feit dat ik Hannah wel kan appreciëren alhoewel we elkaar ook al regelmatig in de haren hebben gezeten Catfights Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: fleurtjeGaat die meneer met je winkelen Gabs?? Kost dat je geen hoop centen. Zulke mannen betaal je toch per uur of zit dat mee in de afspraak? Ik wist niet eens dat zoiets konquote> oeps Fleur, zal ik wel een hele dikke rekening krijgen, voor een middagje shoppen tsja, eigenlijk geen idee, maar het is een kennis van mijn ouders, en hij wil weten wat ie in de badkamer moet plaatsen, dus gaat mee, kijk ik kan wel iets leuks kopen, maar of het dan plaatsbaar is weet ik niet, totaal geen benul van badkamers plaatsen, dus hij moet wel mee,angst en beven voor de rekening, nu al, maar ik heb al zoveel nieuwe opdrachten binnen voor december, dat moet goed komen is maar klein badkamertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: fleurtjeMarc is danig stil geworden van jou keuring moet ik zeggen Snoep..Wist niet dat je dat effect op mannen hadquote> goed he...zoiets wil jij tochlekker ondanig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Je hoeft daar dan vast niet voor te betalen Gabs. Ik zou het langs mijn neus weg eens laten vallen om zeker te zijn Een nieuwe badkamer! Tof!!! Moet ik ook nog hebbe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: snoepje Originally posted by: fleurtjeMarc is danig stil geworden van jou keuring moet ik zeggen Snoep..Wist niet dat je dat effect op mannen hadquote> goed he...zoiets wil jij tochlekker ondanigquote> Hij is al gaan lopen se :DIk heb je toch al eerder gezegd dat je zoiets zachter moet aanpakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Gaby: ik schrok van de gedache, schrok me echt kapot, hoe haal ik het in mijn bote hersens om om 8 uur naar de slijter te gaan. Moet je toch een gaatje in je hoofd hebben autsj Wijffie :$ Ik had vroeger toen ze nog bier verkochten de openingstijden van de benzinestations op de koelkast hangen, voor het geval mijn drank op was, en ik heb zo vaak s´ochtends voor de deur gestaan van de super, om bier te halen heb ik nu een gaatje in mijn hoofd tsja, het is beschamend, maar ik deed het wel, en had ook altijd wel een ´´goed ´´ excuus en ja ik ga heel goed nu, al sta ik ´´pas´´ 23 dagen droog, maar ik ben niet eerder zo vastberaden geweest, dat gevoel komt niet uit mezelf, ik voel me wat dat betreft ook echt gezegend, heel dankbaar, en hoop dat ik het vast hou!!!! eindelijk al het geleerde in de praktijk brengen, wat een les Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 wat een les, wat een uitdaging zou ik eigenlijk moeten zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Jootje, vreselijk he die weekenden, ik weet het, ik lag vaak hele dagen in bed om de tijd maar om te laten gaan, en ik ben er nog niet helemaal hoor, ik weet nog niet goed mijn tijd in te vullen, ja ja ik weet dat ik de ramen moet zemen, maar geen zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden