Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 november 2011

Marc

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 403
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

meneer van badkamer is geweest, vond mijn badkamer maar antiek (ja duh, wil niet voor niets een andere :P ) vanmiddag met deze meneer naar de groothandel, om wc, wasbak en douchewand en tegels, radiator e.d uit te zoeken, en dan kan het gaan gebeuren :D

meneer rookt shag, dat kon ik duidelijk ruiken, bah wat vies,

zette me meteen weer aan het denken, ik rook af en toe weer sinds dat gedoe met N (alsof dat een excuus is Gabs :angry:) wel buiten, want ik vindt het stinken, en nu ook stiekem, maar ook weer klaar mee. Wordt nog braaf :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
Jootje, gaat ie nog steeds voorspoedig?quote>

Ja alles gaat nog steeds goed . gelukkig.
Ben hier vaak, omdat ik me nogal verveel. Heb vandaag wel al van alles gedaan , maar weet nu niets meer.
Nog twee dagen en dan kan ik weer gewoon gaan werken en is dat rot weekend weer voorbij
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje
Gaat die meneer met je winkelen Gabs?? Kost dat je geen hoop centen. Zulke mannen betaal je toch per uur of zit dat mee in de afspraak? Ik wist niet eens dat zoiets konquote>

:o oeps Fleur, zal ik wel een hele dikke rekening krijgen, voor een middagje shoppen

tsja, eigenlijk geen idee, maar het is een kennis van mijn ouders, en hij wil weten wat ie in de badkamer moet plaatsen, dus gaat mee, kijk ik kan wel iets leuks kopen, maar of het dan plaatsbaar is weet ik niet, totaal geen benul van badkamers plaatsen, dus hij moet wel mee,

angst en beven voor de rekening, nu al,
maar ik heb al zoveel nieuwe opdrachten binnen voor december, dat moet goed komen :)

is maar klein badkamertje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
Originally posted by: fleurtje
Marc is danig stil geworden van jou keuring moet ik zeggen Snoep..Wist niet dat je dat effect op mannen hadquote>

goed he...zoiets wil jij toch
lekker ondanigquote>

Hij is al gaan lopen se :D :D
Ik heb je toch al eerder gezegd dat je zoiets zachter moet aanpakken :angry:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby: ik schrok van de gedache, schrok me echt kapot, hoe haal ik het in mijn bote hersens om om 8 uur naar de slijter te gaan.

Moet je toch een gaatje in je hoofd hebben

autsj Wijffie :$

Ik had vroeger toen ze nog bier verkochten de openingstijden van de benzinestations op de koelkast hangen, voor het geval mijn drank op was, en ik heb zo vaak s´ochtends voor de deur gestaan van de super, om bier te halen

heb ik nu een gaatje in mijn hoofd :huh:

tsja, het is beschamend, maar ik deed het wel, en had ook altijd wel een ´´goed ´´ excuus :P

en ja ik ga heel goed nu, al sta ik ´´pas´´ 23 dagen droog, maar ik ben niet eerder zo vastberaden geweest, dat gevoel komt niet uit mezelf, ik voel me wat dat betreft ook echt gezegend, heel dankbaar, en hoop dat ik het vast hou!!!!

eindelijk al het geleerde in de praktijk brengen, wat een les

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...