Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 november 2011

Marc

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 403
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeetje wat heb je een mooie dingen voor je badkamer,

gaat vast mooi worden, ben ook blij dat ik gister huiskamer heb omgegooid,

nu al veel leuker, hele dag in gezeten, ook nog wat leuke plantjes gekocht vanmiddag,

alleen liggen er nu snoeren door de kamer, en als ik tv wil kijken moet ik 3x rondspringen en aan de snoeren rommellen , handig hoor die platte tv's ,had vroeger altijd tv, tegenwoordig altijd gedoe, kijk bijna meer op mijn laptop (uitzending gemist) dan op mijn tv's

Jootje, niet drinken hoor met een halve refu op, ik zou het niet wagen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou mensen als het goed is dan val ik dadelijk lekker op de bank en doe geen moeite om m'n ogen open te houden. normaal gesproken dwing ik mezelf altijd wakker te blijven omdat ik het zo zonde vind van de tijd als ik lig te pitten maar maak nu een uitzondering:)

Vanmiddag met de politie samen een fikse boswandeling gemaakt, bergie op bergie af ppfffttt We moesten een pitbull die aangereden was, zoeken, en hebben haar in een greppel, dood gevonden omdat ze aangereden was. Vreselijk maar ja we kunnen nooit alles voorkomen. Hebben de baas niet kunnen vinden dus zal ze wel als vechthond gebruikt zijn of om daarvoor te fokken.

Dat kost me toch altijd een hoop energie als we zoiets vinden omdat ik dan toch erg kwaad wordt, maar goed.

Ga dus nu afsluiten en zie jullie morgen weer. akkoord? Trusten lieve allemaal.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...