Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 heel lang wezen winkelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 en nu is hij weer naar huis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 jeetje wat heb je een mooie dingen voor je badkamer, gaat vast mooi worden, ben ook blij dat ik gister huiskamer heb omgegooid, nu al veel leuker, hele dag in gezeten, ook nog wat leuke plantjes gekocht vanmiddag, alleen liggen er nu snoeren door de kamer, en als ik tv wil kijken moet ik 3x rondspringen en aan de snoeren rommellen , handig hoor die platte tv's ,had vroeger altijd tv, tegenwoordig altijd gedoe, kijk bijna meer op mijn laptop (uitzending gemist) dan op mijn tv's Jootje, niet drinken hoor met een halve refu op, ik zou het niet wagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ja weer helemaal alleen thuis, maar daar moet ik maar aan wennen, he i.i.g in een steeds leuker huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Goeie avond kanjers. Zo ff lekker eten maken en dan smikkelen. Geb. aardappelen erwtjes en kip. Mmmmmmm:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Nederland "kipt" nou we hebben net de soep op Bol dus bij jou het hoofdgerecht dan maar ik heb nog speciale fruitsoorten en wat ijs voor toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 denkt dat sha nog steeds onderweg is met de soep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Weet je wel hoever het naar jou toe is Snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 lig gewoon te verhongeren hier..heb al een zak winegums op..jou schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ik heb ook al aan de winegums gezeten en dat je ligt te verhongeren, moet je maar dichterbij komen wonen hoor veel gezelliger!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 kan ik ook in komen wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Daar moet ik nog even over nadenken op de hoek staat wel een huis vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Nou mensen als het goed is dan val ik dadelijk lekker op de bank en doe geen moeite om m'n ogen open te houden. normaal gesproken dwing ik mezelf altijd wakker te blijven omdat ik het zo zonde vind van de tijd als ik lig te pitten maar maak nu een uitzondering:) Vanmiddag met de politie samen een fikse boswandeling gemaakt, bergie op bergie af ppfffttt We moesten een pitbull die aangereden was, zoeken, en hebben haar in een greppel, dood gevonden omdat ze aangereden was. Vreselijk maar ja we kunnen nooit alles voorkomen. Hebben de baas niet kunnen vinden dus zal ze wel als vechthond gebruikt zijn of om daarvoor te fokken. Dat kost me toch altijd een hoop energie als we zoiets vinden omdat ik dan toch erg kwaad wordt, maar goed. Ga dus nu afsluiten en zie jullie morgen weer. akkoord? Trusten lieve allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 nee..wil alleen bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 trusten bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Wat akelig tante Bol maar inderdaad kun je dat soort dingen niet altijd voorkomen. Groot gelijk om lekker onderuit te gaan op bank, nog een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Snoep, snoep, snoep....ik ben diep ontroerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 slaap lekker Bol, ik kruip ook mijn bedje in,wederom droog morgen weer werken, drukke dag! Fijne avond allemaal lieve Frummers en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Jij ook nog fijne avond Gabs en slaap lekker voor zometeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 trusten gaby,,,droom maar lekker over je nieuwe badkamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Je kunt hier een speld horen vallen wat een rust ik ga afsluiten en een boek pakken denk ik nog een fijne avond frumpjes van de zaterdagavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 sha...trusten voor straks:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Snoep, jij ook welterusten voor straks en ik hoop dat je je morgen weer wat fitter voelt dan vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Dag lief maatje van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: ShahireDag lief maatje van me quote> heb je het tegen mijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden